Prosper @ dressuurtraning (Veel)!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mactime

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:32

Je zit een beetje ingeknikt als je snapt wat ik bedoel. [ hakken op trekken en kin naar beneden.. ] maar vind het wel een leuke pony ! veel succes nog met hem!

chesty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 19:29

heej

ziet er mooi uit hoor succes nog op de wedstijden he ( en verder)

doeghhies , gr. sandra

Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 19:52

crossmonster ik ben het helemaal met je eens je hebt precies kunnen verwoorden wat er bij mij in gedachten op kwam tijdens het bekijken van de foto's. ik vind het vaak erg moeilijk om goed en vooral duidelijk commentaar op de foto's te geven. maar ik heb verder door het commentaar van crossmonster niets meer toe te voegen. dus verder niets toe te voegen

Nicolet90

Re: Prosper @ dressuurtraning (Veel)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 20:04

bedankt voor de reacties,
het was voor mij ook een wat andere manier van rijden als dat ik normaal doe, dus het was zelf ook wennen voor mij.
maar bedankt voor de tips!

Nicolet90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 20:11

hier trouwens nog een foto van vorige week:
Afbeelding
(kijk ik wel gewoon)
Afbeelding
(kijk ik wel weer naar beneden , maar ben bezig het af te leren! )

Nicolet90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 21:21

@crossmonster: ik ben het deels niet met je eens, de pony heeft plezier aan het rijden. en zijn bespiering klopt grotendeels ook wel (hoe kan het anders dat hij al in de dressuur heeft gelopen?). En ik krijg ook priveles (van ZZ-Lruiter en ook jury), en mijn houding was op dat moment niet echt super (geef ik zelf toe, maar ik was ook bezig met een andere training dan normaal). maar ik krijg bijna altijd complimentjes op mijn houding.
en de pony is verder goed gezond hoor! hij heeft nu een mooie Glimmende zomervacht, dus hier zal het verder niet aan liggen!
hij krijgt genoeg voer en is de laatste tijd ook al wat aangekomen!
de kleur vd vacht, komt omdat hij geschoren is, en dan is ie altijd wat grijs-achtig, die plekken komen door de deken (maar hij heeft al een borstbeschermer)
ik werk nu ook vooral aan de ontspanning, en werk hier bijna iedere dag aan (met veel afwisseling ih werk).
en het rijden kan toch ook niet elke dag super goed gaan?

(sorry, wilde dit ff kwijt)

Nicolet90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 21:53

zal binnenkort nog wel weer foto's maken van hoe hij nu loopt en er uit ziet!

en trouwens: van die bespiering kan ook te maken hebben met zijn bouw, zijn kont is namelijk erg laag vergeleken met de rest, en hij is ook kort gebouwd. misschien dat je daar ook raar tegenaankijkt?