Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Je moest oversteken en ik kwam met de auto voorbij.
Heb alleen geen idee hoe
Hahah Ik weet alleen hoe je hem moet leren buigen
Heeft een van jullie geen tips
? hennieb schreef:hee dat is grappig. Ik heb je gisteren zien lopenJe moest oversteken en ik kwam met de auto voorbij.
Heb je geoefend in de buitenbak van de manege? ALs dat zo is ..dan is die boerderij op de eerste foto op de achtergrond, de boerderij waar ik hard aan het werk ben.
Daar komt zeer binnenkort een pensionstalling waar ik op de friezen van de eigenaar rijdt...
Maaer om ontopic te blijven.. ziet er leuk uit! haha Knap hoor.

ik vraag me dat al zo lang af
Breezergirl schreef:hennieb schreef:hee dat is grappig. Ik heb je gisteren zien lopenJe moest oversteken en ik kwam met de auto voorbij.
Heb je geoefend in de buitenbak van de manege? ALs dat zo is ..dan is die boerderij op de eerste foto op de achtergrond, de boerderij waar ik hard aan het werk ben.
Daar komt zeer binnenkort een pensionstalling waar ik op de friezen van de eigenaar rijdt...
Maaer om ontopic te blijven.. ziet er leuk uit! haha Knap hoor.
Goh wat leuk. Ja heb de foto's gemaakt bij de buitenbak van de manege.
Rij jij ook bij de maartenruiters?
xxx Breezergirl
SANEX schreef:Jeetje wat een leuke foto's weer zeg, Tiesto doet het supernetjes!
Nooit geweten dat ze zo'n knappe bak hadden bij de manege
Had je niet even bij de Welkoop langs gekund met Tiesto ? Is maar een klein stukje om
Breezergirl schreef:SANEX schreef:Jeetje wat een leuke foto's weer zeg, Tiesto doet het supernetjes!
Nooit geweten dat ze zo'n knappe bak hadden bij de manege
Had je niet even bij de Welkoop langs gekund met Tiesto ? Is maar een klein stukje om
Moet je elke zaterdag werken?
Dan kom ik de volgende keer wel ff langs oke??
xxx Breezergirl

SANEX schreef:9 van de 10 keer wel, ben meestal op zaterdag het bokje