Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ze springen echt hoog
ik heb alleen als tips iets meer mee geven maar ik kan me voorstellen dat je op zo'n hoogte wil inhouden maar probeer los te laten en naar voren kijken. Verder ziet het er echt prachtig uit! edelweis1 schreef:Wat een ontzettend leuke welshjes! Ik ben altijd zo dol op dat ras geweest! Maar ik ben er helaas te groot voor! Het ziet er geweldig leuk uit! En jullie springen lekker hoog, nou, het verbaast me niets!
Veel plezier verder!

Nu is het net of Pinky zo'n alles-spring-engeltje is maar dat is zeker niet waar
Als je zelf twijfelt of er niet goed op aan rijdt dan gaat hij op de rem, maar meestal er langsaf, maar die foto's zijn lang niet zo leuk als zo'n volle weiger foto met ruitertje op hals 
.
Ben ik ook heel de tijd op aan het hameren geweest 
) maar ook gewoon lager hoort de techniek goed te zijn.

super lief..
! ze zijn leuk! mooi camera heb je ook! de tips zijn al gegeven. Pinky heeft een hele mooie techniek jammer dat hij op wedstrijd weigert! Fellow doet het ook wel goed. alleen soms lijkt het of ze ze heel erg aantrekken maar dat is niet zo

Van de springtechnieken heb ik niet zo'n verstand, dus daar lever ik ook geen commentaar op.

Erg knap van Maureen dat ze nu al zo hoog durft!

?)