Cassidy schreef:Aangezien het foto's zijn voor de opleiding, denk ik zomaar dat ze van de vakmensen ook wel een reactie krijgen (mits ze de foto's durven in te leveren met de verf)
Het probleem is niet zozeer dat ze het hebben gedaan, maar het feit dat je mensen op ideeen brengt die het klakkeloos aannemen en er niet verder bij stilstaan. En daar zie ik er het nodige van in dit topic.
En paardemeisje....bedankt voor het advies dat ik het ook moet doen. Wees gerustgesteld, ik ga dat advies NIET opvolgen.
Nou Cassidy, we hebben idd de foto's ingeleverd bij ons op school en denk eerlijk gezegd niet dat ze gaan zeggen dat we dat nooit hadden moeten doen. Eerlijk gezegd denk ik dat ze zullen zeggen wat leuk dat is nog eens orgineel, hoe heb je het verzonnen.
Dan je tweede stukje tekst zeg je dat het geen probleem is wat we hebben gedaan. Je maakt er anders wel een probleem van kan aan mij liggen hoor. weet niet maar je reageert wel zo???
Kijk dat ben ik dan wel weer met je eens dat je wel moet weten wat je doet en het geen hele dag erop laat zitten en het niet dubbel dik en acht hoog erop moet smeren. Dus mensen voor de duidelijkheid, Ga niet heel je paard onder smeren maar doe het net als ons met mate... Het is niet echt natuurlijk, maar dat zijn meerdere dingen in de paardenwereld.