Eindelijk! Strand MET fotograaf!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 00:20

Echt mooie foto´s hoor, ze ziet er super uit en loopt netjes voor een draak Extreme duivel, gewoon blijven trainen en dan is het zo weer september.
Ik wil toch ook een keer naar het strand, lijkt me echt gaaf, mits ik Handell natuurlijk zo gek krijg om het water in te gaan (of zelfs maar in de buurt te komen).

Leuk dat Marco mee wilde om foto´s te nemen, als ik met de kar ga krijg ik Albert wel zover om het fototoestel mee te nemen, maar op de fiets mee om "onder het zadel" foto´s te nemen dat doet hij dus echt niet.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-02 13:36

*LOL* Sja... onder de plak! Haha!
hihi, nee hoor, zo erg ben ik niet. Hij vind het best leuk om even wat fotoos te schieten.
Zo ga ik dan weer op mijn beurt mee als hij gaat kiten of wakeboarden om foto's te maken.
En ik wil zo graag veeeeeeel foto's hebben! Ook om mezelf mee te controleren op mijn zit ed. Handig en confronterend die foto's :/

Talida

Re: Eindelijk! Strand MET fotograaf!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:57

jantina schreef:
:)) Eindelijk kon ik Marco overhalen om een lekker vroege ochtendrit te maken, hij op de fiets met fototoestel, ikke op Isolda

wij hadden het ook zo gepland, keken er al weken naar uit, kwamen we eindelijk op het strand (duinritje van 1 1/2 uur), ken je de uitdrukking geen hand voor ogen zien Huilen Huilen Huilen Huilen
de mist was echt zo dik dat je niet meer dan 2 meter kon zien, dus we zijn maar weer van het strand af gegaan. en onze camera man heeft dus 2 uur staan wachten om 3 wazige plaatjes van opdoemende monsters te schieten.
kortom, ik ben jaloers op je foto's Haha!