Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:leonie's hates: # mensen die denken dat ze allesvan paarden afweten maar er dus geen zak vanaf weteu:P
klomp schreef:die durft niet meer...ik wil haar verder echt niet kwetsen met mijn post, maar dit is echt te jong! laat het beestje nog even genieten van zijn jeugd...hij kan zijn hele leven nog werken. als je zo door gaat kun je hem straks opruimen...beestje gaat zo de vernieling in.
ik hoop dat je wat doet met al het commentaar. komt misschien hard over, maar het is goed bedoelt! stop met waar je mee bezig bent nu en zet hem lekker in de wei en probeer het volgend jaar nog eens....MET BEGELEIDING!
gribaldi schreef:uh,, mooi paard,,
maar als ik jouw was zou ik nog even wachte met zadel en hoofdstel want inderdaad trek je wel een beetje zijn bit door zijn mond heen,, ziet er niet echt lekker uit nee...
wacht gwoon nog lekker tot ze een jaar of 3,5 is
[***] schreef:Het enige advies dat ik voor haar heb is dat ze iemand inschakeld die wel paarden kan beleren.
al 2 ingereden dus niet zeuren

door_ schreef:Als hij bijna drie is, is een basis zetten natuurlijk niet verkeerd, maar dan nog vind ik dat je beter of je stijgbeugels op kunt steken, of ze ervanaf moet halen, nu wapperen ze zo, en dat is voor het paard niet prettig!
leOnie__ schreef:
volgende week word hij 3![]()
ik kan best tegen commentaar hoor![]()
en ik trek hem niet in z'n mond, want dat is een longeer manier, hy gaat over het hoofd, kijk eerst maar is goed