Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alleen dat heel erg opgerichte zou ik nog een tijdje mee wachten, zodat ie, zoals anderen ook al zeggen, op zijn eigen benen lopen gaat.
---> ik TROTS!

Amanda schreef:Okee, nu snap ik het ook wat beter
Nogmaals, ik vind het echt een superleuk paardje!
Succes met hem!
Hij maakt echt indruk!
Wat had ie op de keuring gedaan ?? 
de volgende meeting vind pas van de zomer plaats als hij lekker op het land heeft gestaan. De eerste weken dat hij bij mij op stal stond, was hij erg overbouwd en schoot zijn kont de lucht in en nu 2,5 maand veder vond ik hem al aardig bij getrokken dus niet meer zo overbouwd maar, het aangezicht bedriegt dus blijkbaar, niks gegroeid!!

Cin schreef:Heel leuk paard het rijden ziet er fijn uit en je luistert naar wat je paard je aanbied.
Kom ook eens bij familiebanden kijken daar is een topic over Métall afstammelingen, dan kun je ens kijken of je overeenkomsten of juist verschillen ziet. Is misschien leuk om eens doorheen te bladeren.
sphinxie schreef:Erg leuk paard hoor! Hij toont inderdaad een stuk groter, zeker met dat front zo onder het zadel. Over je houding heb je zelf genoeg gezegd en je hebt les, dus dat komt helemaal goed!
MissJ schreef:Beetje oud topic, en enorm storende msntaal.