Lady en Ik Springen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

shetlandlove

Re: Lady en Ik Springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 20:26

even over de hackamore Ik heb heel goed nagedacht over de aanschaf ervan...ik wil nl. niet zomaar ergens mee rijden (er stond zelfs op internet dat je er deneus van het paard mee kon breken...Heftig!) ik heb om deze reden een les gehad, waarin me werd vertel wat vooral niet en wat wel te doen Mijn paard reageert er erg goed op, hier was ik erg blij mee, aangezien ik hem met bit niet altijd even goed kon rijden

Ik heb ook duidelijk aangegeven dat we er na deze sprong mee gestopt zijn, omdat Miracle duidelijk aangaf dat hij het niet leuk vond
iedereen die me nu nog de huid vol wil schelden: zoals sanne al zei...ik heb PB

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 20:34

ik scheld je zowiezo niet de huid vol, ik lees alleen nergens dat jullie het zelf ook wel belachelijk vinden dat je met twee man op een paard gaat springen.. alleen maar loze excuses ( jullie kennen het paard niet, verhaal over een draver, dat het een eigenwijs paard kan zijn enz) terwijl die zaken er helemaal niet toe doen.

het intereseert me niet of jullie er mee gestopt zijn omdat miracle aangaf dat hij het niet leuk vond, je had er uberhaupt niet aan moeten beginnen

Swintha_13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 20:55

sorry hoor maar vind het belachelijk dat jullie met z'n 2en erop springen
zat met me mond open naar het filmpje te kijken! en dan vinden jullie het gek dat mensen hier op bokt er commentaar op hebben

shetlandlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 22:55

Swintha_13 schreef:
en dan vinden jullie het gek dat mensen hier op bokt er commentaar op hebben

Er wordt toch commentaar gevraagd bij HAW? daar hebben we zelf om gevraagd...Alleen we hebben nu zelf al aangegeven dat we fout bezig waren

baroen schreef:
ik scheld je zowiezo niet de huid vol,

het was maar bij wijze van...niet te letterlijk nemen

pienTjeh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 23:06

Ik vind dat je niet zo in de verdediging moet schieten
je snapt zelf ook wel dat als je het op dit forum zet er
commentaar overkomt!

1e foto: gewoon leuk springen
2e foto: sorry kan echt niet
maarja,, drama ze geven gewoon een goed advies,
voor de volgende keer.

nanda_bobok

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 23:15

heej ik vin het ook sielig en onverantwoord want ik heb spierpijn (oo arme ik) medelijde ??

mir is geweldig !!! .. het ideale paard en ik zou niet zeuren as je hem niet kent want lys kan alles met hem en hij gaat voor haar door het vuur nou als dat PAARD!! (HIJ !!) er last van zou hebben zou dat dus seker anders zijn !!

pienTjeh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 23:25

msn taal is niet toegestaan

veel plezier op bokt ik zie dat je nieuw bent

nanda_bobok

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 23:30

sorry ik hepdislectie !!
enne bedankt gaat vast likken

shetlandlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 23:32

Whaaha...Tsja...kijk naar haar naam...Nanda bobok moet zijn bokbok hier hebben sanne en ik echt dubbel omgelegen (sorry Hinde )

nanda_bobok

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 23:34

grr vuile @#%09*&^% dat jahh !!

ik vergeef het jullie (inruil voor medelijde ????)

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 23:43

nanda_bobok schreef:
heej ik vin het ook sielig en onverantwoord want ik heb spierpijn (oo arme ik) medelijde ??

mir is geweldig !!! .. het ideale paard en ik zou niet zeuren as je hem niet kent want lys kan alles met hem en hij gaat voor haar door het vuur nou als dat PAARD!! (HIJ !!) er last van zou hebben zou dat dus seker anders zijn !!

ben jij degene die erachter op zit?

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 00:46

hmm... het eerste filmpje is wel oké.
Maar dat tweede . Zou ik niet meer doen, je belast je paard daar echt mee als iemand zo achterop z'n rug klapt!

THHIRZA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 09:22

eerste leuk ja ziet er stoer uit in het bos
maar die 2e sorry maar waar heb je dan je verstand zitten dat doet pijn

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 09:22

Waarom snappen juilie niet dat 't met "een paard kennen" of "ze heeft heel veel voor het paard over" niets te maken heeft?!
Het heeft te maken met dat juilie blijkbaar geen flauw idee hebben wat voor 'n schade juilie aan kunnen richten.
En het paard zal best willen werken voor juilie, en zij zal 't ook wel goed met hem voor hebben, maar ik wou dat het is tot juilie doordrong dat 't daar totaal niet om gaat, en 't erom gaat dat jij met zo'n rotsmak op zijn rug terecht komt.
Het kan nu goedgaan, maar misschien de volgende keer niet?

En ik twijfel er totaal niet aan dat juilie je paard mishandelen, of dat juilie het slecht met HEM voor hebben, maar misschien is 't beter om eerst na te denken voordat je het doet, en al helemaal wanneer je geen commetaar wil en het hier neerzet, want kijk nog eens goed, ziet dat paard er écht blij uit? ziet dat paard eruit alsof hij wil dat er met zijn 2en op zijn rug gesprongen wordt?
Hij heeft totaal geen inspraak!

Ik word er een beetje gek van

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 09:26

Ow trouwens, wat ik er nog vergeten erbij te zetten is:
Er zijn hier op bokt genoeg paarden die voor hun eigenaar door het vuur gaan, die band heeft iedere goede eigenaar wel.
Zou je die band dan zo willen schenden door zulke dingen met je paard te doen?
Jouw paard vertrouwd je, en jouw paard denkt dat je hem geen pijn zal doen.
Het zal juilie bedoeling niet geweest zijn, daar ben ik van overtuigd, maar waarom zou je die band zo wil schenden? Ik snap het niet helemaal, ik heb een heel goede band met mijn paard, en daarom zou ik juist niet met zijn 2en erop gaan springen, want hij vertrouwd je dat je niets gek met hem doet!

shetlandlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 09:36

Ik quote mezelf even, om aan te geven dat ik mewel wat van de racties aantrek, maar dat de meeste mensen daar blijkbaar overheen lezen...

shetlandlove schreef:
Na deze sprong zijn we gestopt, omdat Miracle zelf al aangaf dat hij er geen zak aan vond

PrideDignity schreef:
Maargoed, mijn mening. Zullen jullie je wel weer niks van aantrekken, want wat wij hier zeggen is toch niet waar!

Ik zeg echt niet dat iedereen die op bokt wat negatiefs zegt dat het dan niet waar is
En ik trek me er wel wat van aan,
maar jullie kennen Miracle niet en het is wel zo dat Miracle een ontzettende heethoofd kan zijn, en zoals ik al zij...hij laat zich er makkelijk gek maken en dan is er vaak de hele rit niets meer met hem te beginnen...

shetlandlove schreef:
Swintha_13 schreef:
en dan vinden jullie het gek dat mensen hier op bokt er commentaar op hebben

Er wordt toch commentaar gevraagd bij HAW? daar hebben we zelf om gevraagd...Alleen we hebben nu zelf al aangegeven dat we fout bezig waren

shetlandlove schreef:
Ik heb ook duidelijk aangegeven dat we er na deze sprong mee gestopt zijn, omdat Miracle duidelijk aangaf dat hij het niet leuk vond

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 09:44

jah maar weet je wat mij dwars zit?
Dat juilie als excuus het karakter van het paard erbij haalt, en niet juilie zelf de schuld geven.
Want dit heeft totaal niets te maken met zijn karakter, maar met julie ontwetenheid
Ik zeg er nu niets meer even, ik heb mijn zegje gedaan, en hopelijk heeft het geholpen.

Sanneh14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 13:54

en even @ Nikki, ik heb ook al gezegd dat jullie gelijk hebben, en dat ik het ook zielig zou vinden als ik het zou zien van een vreemde..

wij hebben allebei al een paar keer aan gegeven, dat we fout zaten..

dus, dit was dus ff een kleine discussie, toch wel jammer dat je op bokt geen berichten van je zelf kun verwijderen , want dan had ik nu even dat filmpje hier af gehaald

Zouden we nu misschien weer over kunnen gaan op mijn berichtje(Filmpje)? De titel zegt het al: Lady en Ik Springen...

dus, laten we de aandacht even van het 2e filmpje halen

bonney4evver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 14:29

Swintha_13 schreef:
zat met me mond open naar het filmpje te kijken! en dan vinden jullie het gek dat mensen hier op bokt er commentaar op hebben

helemaal mee eens..
jezus hoe kom je dr op.. arm paard..

shetlandlove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:59

bonney4evver schreef:
Swintha_13 schreef:

helemaal mee eens..
jezus hoe kom je dr op.. arm paard..

Bokt draaft weer door
Lees alsjeblieft eerst het topic en vooral onze reacties!!! We hebben nu allang aangegeven dat we fout waren (hier kan ik dus errrrrrg slecht tegen...altijd dat gezeik als je allang hebt gezegd dat je fout was )

shetlandlove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 18:05

Nikki_jimmy schreef:
jah maar weet je wat mij dwars zit?
Dat juilie als excuus het karakter van het paard erbij haalt, en niet juilie zelf de schuld geven.
Want dit heeft totaal niets te maken met zijn karakter, maar met julie ontwetenheid
Ik zeg er nu niets meer even, ik heb mijn zegje gedaan, en hopelijk heeft het geholpen.

Ik weet ook wel dat niet alles met het karakter van het paard heeft te maken...Wel dat hij zoveel steigert en bokt als hij het ergens niet mee eens is, dat is zijn manier om duidelijk te maken dat hij iets NO Way wil doen...ook al zijn het de meest normale dingen Dit is echt niet alleen maar toen we er met zijn tweeën opzaten (even ter verduidelijking )
Het is wel zo dat we dit niet hadden moeten doen en dat dat springen met z'n 2en op 1 paard niet aan het karakter ligt...Dit is gewoon ons eigen schuld en dat weten we echt wel

Voor mij is het nu afgerond , mensen die nu nog met "aaaach wat zielig" en "onverantwoord" aankomen krijgen van mij geen antwoord meer

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 18:08

Citaat:
Bokt draaft weer door
Lees alsjeblieft eerst het topic en vooral onze reacties!!! We hebben nu allang aangegeven dat we fout waren (hier kan ik dus errrrrrg slecht tegen...altijd dat gezeik als je allang hebt gezegd dat je fout was )

je hebt helemaal niet gezegd dat je fout bezig bent, je hebt gezegd "ik heb nu toch toegegeven dat we fout waren" ( gisterenavond wel te verstaan, na een heleboel andere zinloze excuses) tja komt ten eerst niet oprecht over en ik geloof er ook geen bal van dat je ook vind dat het fout was... verder vind ik het wel goed met jullie topic en voor de volgende keer.....denk wat beter na voordat je iets op bokt zet of liever denk wat beter na voordat je uberhaupt zo met je paard omgaat

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:57

Idd, ik denk dat er enorm veel mensen hier op deze aardbol rondlopen die nog erger met hun paarden omgaan(hier in nederland dan) Daar zijn juilie nog schatjes bij
Ik vind het enorm goed dat men dit hierneer zet, en hopelijk komt er ook meer, want door dit soort topics, komt er aandacht, en denkt elke penny 3 keer na voordat ze ook maar iets onverantwoords doen!

Ik denk dat men het nu wel snapt

shetlandlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:15

Nikki_jimmy schreef:
Idd, ik denk dat er enorm veel mensen hier op deze aardbol rondlopen die nog erger met hun paarden omgaan(hier in nederland dan) Daar zijn juilie nog schatjes bij
Ik vind het enorm goed dat men dit hierneer zet, en hopelijk komt er ook meer, want door dit soort topics, komt er aandacht, en denkt elke penny 3 keer na voordat ze ook maar iets onverantwoords doen!

Ik denk dat men het nu wel snapt

Yep...Dat hoop ik wel

cheentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 12:01

als dat paard er egt zo 'n last van had hadden ze dat filmpje er tog egt niet opgezet hoor!!
zij kennen het paard het beste dus dan zullen ze tog ook wel weten wat ie aankan en wat ie niet aankan...