Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)

Dlover schreef:Hey Nienke!
Ziet er netjes uit hoor.
Alleen Elena!! Waarom zeg jij niet op de manege tegen Nienke dat ze haar pony veel te diep rijd en vraag je haar niet waarom ze met sporen REED! Dit is gewoon laf weetje
Dlover schreef:Hey Nienke!
Ziet er netjes uit hoor.
Alleen Elena!! Waarom zeg jij niet op de manege tegen Nienke dat ze haar pony veel te diep rijd en vraag je haar niet waarom ze met sporen REED! Dit is gewoon laf weetje
..
.. En hoe kan ze dit vandaag nou tegen jou hebben kunnen zeggen op de manege als de dit pas vanavond heeft gezien
.. En sorry hoor maar ga niet niet Anita zo afsnauwen!

Elena schreef:Citaat:
Ik zie geen enkele foto waar hij te diep loopt?
Leuke foto's, brave pony dat hij zo over het kleed springt zeg!
Nee ook niet op deze foto's nee
maar wel gewoon met de trainingen

In ken een slechtziend meisje die ook paardrijdt en waar ik veel bewondering voor heb. Ik ken ook een geestelijk gehandicapte vrouw met een eigen paard ( ze wordt wel geholpen door haar ouders ) en ook voor haar heb ik enorm vele respect. ( even als detail
) dus CHAPEAU voor je zusje maar ook voor jou
Want je rijdt je paardje zeer netjes
Niet voor paard en ruiter, maar voor jullie, zeker met die sloot. Paard zal een rare sprong maken, dan heb jij een trap tegen je hoofd te pakken en is het einde verhaal.
.. Maar je hebt gelijk er kan altijd wat fout gaan
En we hebben niet allemaal zo'n brave lobbes die wel een beetje door de bak hobbelt hea
.. dank je wel voor je commentaar