Eindelijk weer eens foto's, komt vanzelf wel goed met je rug!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jullie passen leuk bij elkaar
) .. Maarja, beginnenkort ga ik weer een keer mee op mijn lievelinks shet een knuffel te geven
Ja?
Ook heel gaaf dat je op je 17e nog lekker op een shet kan rijden, ik ben nu 13 en baal er als een stekker van als ik die kleine beestjes zo leuk zie lopen en ik er helaas niet meer op kan! Maar genoeg gekletst het ziet er echt leuk uit, alleen wel heel jammer van je rug...
Jolandaa_ schreef:mooie combi! alleen zou ik je benen niet zó ver krom doen./. maar dat is mijn mening..

mandy_b_s schreef:Jolandaa_ schreef:mooie combi! alleen zou ik je benen niet zó ver krom doen./. maar dat is mijn mening..
Wel eens op een shetlander gezeten terwijl je fatsoenlijk dressuur probeert te rijden ?
LovingTweety schreef:Ik blijf het zo'n super gaaf beestje vindenKom je dat mixmonster van mij een keertje testen? Zitten ook een heleboel knopjes op

QuickSilver schreef:haha 17 en dan nog op een shet kunnen rijden
napie schreef:Je lengte lijkt wat parten te gaan spelen. Je moet je benen teveel optrekken om aan te drijven en je gaat daardoor teveel voorover zitten. Hierbij stoor je de pony in zijn evenwicht.

eknein schreef:beginnenkort ga ik weer een keer mee op mijn lievelinks shet een knuffel te gevenJa?
is goed 
mandy_b_s schreef:Ik vind het super steph.
Hoelang is ze nu al weer in training ?
Sucses !

Ramona_lief schreef:Ziet er weer super uit! Jullie zijn echt een supercombi!
Wat zit ze eigenlijk nog dik in haar vacht zeg.
Wanneer wil je eigenlijk weer zo beetje gaan starten?![]()

polly2 schreef:Misschien moet je als je 18 bent maar eens bij de paarden gaan starten....je zou het heel goed doen, denk ik...alleen zal er wel raar gekeken worden...maar dat lijkt mij juist cool....

.
Laurine schreef:Het is wel een leuke shet alleen het lijkt mij een beetje onnozel dat je met die shet gaat wijken en schouderbinnenwaarts mijn mening verder ziet het er goed uit!