Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dus daar kan ze aan werken 
of wil jij soms helpen

[***] schreef:hahha, hoezo springles? Ze hoeft geen internationale wedstrijden te rijden.. hahah.. We springen gewoon voor de lol, ja.. misschien springt ze niet zo goed, maar ze krijgt hier al tipsdus daar kan ze aan werken
@samzz, haha jaaof wil jij soms helpen
maar ze oefend, en ik geef ook wel eens tips, maar bij de (maf)linger weet je nooit precies of ze goed reageerd, de ene keer reageerd ze heel fel op je benen, en de andere keer negeerd ze je 
zal handig zijn
2 tips: soms iets meer meegeven met de handen, en let op de afzet; daar kun je misschien beter een afzet/grondbalkje voor gebruiken; het weigeren wordt dan misschien ook wel iets minder

JoyCiej007 schreef:Ziet er leuk uit; plezier straalt van de foto's af2 tips: soms iets meer meegeven met de handen, en let op de afzet; daar kun je misschien beter een afzet/grondbalkje voor gebruiken; het weigeren wordt dan misschien ook wel iets minder
Vette foto's Miranda! 
)
)naar Groenesteyn? Je móet ons weer eventjes hallo komen zeggen meiske!
en dan neem ik [***] denk ik lekker mee, maar dat weet ik nog niet zeker hoor 

en linda is af en toe gewoon een echte ''merrie'' 

hij irriteert ook wel eens.. gewoon een ruintje??
Only_Tom schreef:Dat meisje op die haflinger heeft heel snel springles nodig!!

majah komt wel he 
[***] schreef:en wat denken jullie.. kan mijn pony (die bruine) hoger springe??hahaha
! 

maarja we beginnen maar
en vand e zomer gaan we met ze'n 3en springen dan heb ik oowk mijn paardje.. nu heb ik idro ..
maar als ik met hem in de persionol bak ga dan is de bak bezet door mij..!!:P
ik ben der dan ook met idro..