DresslOver schreef:súper netjes dat je hem ondanks die oprichtings 'problemen' toch nog zo netjes opgericht kan krijgen! lekkere spiertjes ook! En dat met middendraf dat ie dan wat duikt: dat maakt opzich niet zoveel uit, het is niet storend en er zijn veel, heel veel paarden die (ook in de Z en hoger) ook nog wat duiken die geen oprichtings problemen hebben, hij mag wel wat langer worden, let er wel op dat hij niet té lang word, want dan krijg je wel dat probleem dat het storend word.
Succes met hem!
groetjes, Anne
Hij wordt idd gewoon echt té lang, het lukt me heel soms om hem bij elkaar te houden, maar elke x dat het lukt, is er 1!
OemmiejO schreef:Wow Michelle, ziet dr super uit!!
Het is ook een knapperd he.
Hoe gaat het eigenlijk met Dusty?
Thanx. Dusty is met pensioen. Ze blijft gewoon lekker bij ons en hopelijk heel oud worden. Dat ligt helemaal aan de aanvallen.
laurence schreef:ziet er goed uit en volgens mij heb jij een superpaard onder je kont
xxx
Thanx, super dat issie zeker (en dan te bedenken dat ik er tot voor 2 jaar geleden er niet eens op durfde te rijden haha
anydale schreef:Woow hij loopt echt stukken beter, je kan hem echt mooi compact rijden zo! Hij ziet er top uit! Succes in t Z1, maar dat gata vast wel lukken!
Thanx!