Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sjoert schreef:Ik heb geen verstand van het rijden, maar dit ziet er eigenlijk alleen maar uit als protest.
Volgens mij doe je iets fout, maar wat het precies is kan ik je helaas niet vertellen.

Ja ik wacht ook altijd met opstappen tot ze rustig is.. en laat dan ook iemand haar vasthouden bij het opstijgen
Zo gaat het denk ik alleen maar steeds erger worden ... ChingYi schreef:je kan wel zeggen koop dit nieuw en dat nieuw maar een zadel kost nou eenmaal wat...dit zadel is net nieuw, en het is niet eens mijn paard..
Je ziet duidelijk dat jij echt niet de baas bent en ze een loopje met jou neemt. Hals helemaal in de lucht, overal op letten behalve op jou, bokken, gek doen.. Ik zou als ik jou was even heel goed les nemen, niet dat je niet kan rijden hoor! Je doet het goed, alleeje hebt totaal geen overwicht op je pony. Dit kan namelijk wle eens heeel erg fout gaan, als je niet oppast.slimmerik schreef:Waarom plaatst ze toch steeds van die verschrikkelijke foto's. Ze doet het er imo om om iedereen in het harnas te jagen.
Ze beweert 9 jaar rijervaring te hebben maar die ervaring doet ze alleen op in een rommelig weitje met slecht springmateriaal en een stel grietjes aan de kant die lopen te schreeuwen om geweldige actiefoto's.
Wat je zegt is dus helemaal niet waar!
Citaat:En ten tweede, wat ze nogal erg vaak heeft gedaan(stuk of 20 keer toch zeker en waar Patty zich maar steeds aan het ergeren was dat de foto's steeds niet lukte )
Niet overhaaste conclusies trekken a.u.b.
ChingYi schreef:jezus wat een gezeik..
Jullie kennen mij niet, en vooral het paard niet, je kan wel zeggen koop dit nieuw en dat nieuw maar een zadel kost nou eenmaal wat...dit zadel is net nieuw, en het is niet eens mijn paard..
Hier zitten natuurlijk wel fijne tips tussen, maar er zijn er dus ook een paar aan het zeiken...
en 1tje(die dus altijd aanwezig is als er iets te zeiken valt) zal wel weten wie ik bedoel..En ik heb iemand die me begeleid maar die kan ook niet elke dag..
moyra: dankje, en ik wil ook best luisteren, maar niet als het zo moet
Ik laat haar nog even op haar eigen benen lopen
Als ze dat kan, ze loopt nog niet zo stabiel, dan ga ik haar pas oppakken
madelien: Ze is toch echt 10, bijna 11 zelfs
Tigger : Dankje, zal ik doenJa ik wacht ook altijd met opstappen tot ze rustig is.. en laat dan ook iemand haar vasthouden bij het opstijgen
esmir: beugelriem op de hals? Wil je dat eens uitleggen? Bedoel je zo'n beugeriem om de hals doen dat ik me daar dan aan vast zou kunnen houden?

Citaat:Even een opruiming gedaan. Erg veel tegengekomen wat ik niet nodig heb en weer te veel inkopen gedaan dus moeten er ook weer spulletjes weg.