En idd die zakjes was ook niet mijn keus
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wat een sprongen neemt dat paard!
Jaro_Lover schreef:En verder waarom spring je geen oxer als hij nog niet onder het zadel gesprongen heeft? Dat springt een paardveel beter dan een normaal stijltje, maarja jou keuze!

Jaro_Lover schreef:Blijven zitten.. Teminste het lijkt preeecies op wat mij soms overkomt... en ik blijf ookaltijd zitten.. nJaa zitten.. hangen;p En verder waarom spring je geen oxer als hij nog niet onder het zadel gesprongen heeft? Dat springt een paardveel beter dan een normaal stijltje, maarja jou keuze!
ander commentaar is al gegeven.
Leuk paardje trouwens

Het enige wat ik nog kon denken was: ohh mijn god, als ik maar niet val
en anders dan ga ik ze vastzetten, nou heeft iemand gezegt dat het ook zou helpen als je een stokje in je handen neemt, dan kun je je als het ware niet vastzetten, maar is dat wel zo veilig?

springt een paard een Oxer beter dan stijltje? maar dat wist ik niet..
ChingYi schreef:
Marja1988: Nu wel, omdat dat andere zadel van haar past niet goed en deze wel, en dan rijdt ik dus liever op deze, maar als we met 2 pony's tegelijk rijden heb ik geen keus, ja niet rijden, maar dan staat ze ook weer stil..
Ohja, ik ben trouwens blijven zitten
IndianRose schreef:Bij een oxer ziet het paard de sprong beter.
Je ziet ook altijd dat de meeste balken vallen bij stijltjes,bij Oxers zien ze de diepte enzo
pasi schreef:Ik kan me vergissen maar volgens mij hang je volledig op je rechterteugel bij die weigering, vandaar dat je bent blijven zitten waarschijnlijk.
... houd jij dan ook netjes je handen naast elkaar zonder aan een teugel te trekken of je paard te hinderen? Natuurlijk niet!!
..Veel plezier nog met je paardjes!
haha 

dat kan ik gewoon niet, hoe dan ook, ik blijf altijd de teugels vasthouden, laat hem nooit los(vandaar dat ik ook al zo vaak teugels heb gebroken als ik viel
)
Ze hadden me eerder al gezegd om dan naar de oren toe te reiken maar vond ik nogal lastig met haar uber grote sprongen 
Ik ben er dus niet afgevallen en over de zakken is ook al uitgelegd