suepergirl schreef:Jazeker...
Dit is zachtgezegd belachelijk...
Je haalt de woorden uit mn mond!!!!! op zn zachtstgezegd om te
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
suepergirl schreef:Jazeker...
Dit is zachtgezegd belachelijk...
Alleen vind ik het overdreven bij een 4 jarige al een slof om te doen

Passoa schreef:Maffe oplossingen voor maffe mensen toch
).cp112 schreef:of denk er eens over na om dan met een thiedeman te gaan rijden, dit is maar 1 teugel en werkt niet in als het paard nageeft.

suepergirl schreef:*pakt zak popcorn alvast tevoorschijn*
Casca schreef:benen lang maken en buitenhand erbij houden zodat ze niet met haar buitenschouder alle kanten op kan...
de slof discussie zal ik me maar niet mee bemoeienAlleen vind ik het overdreven bij een
4 jarige al een slof om te doen
Veronieky schreef:wat ik eigenlijk ook wel een ardig min puntje vind dat je hem met een spoor rijdt.
ik heb zelf ook een net 4 jarig paard en daar heb ik het echt niet bij nodig het is misschien wel makkelijk maar als het even tegen zit rij je met 2 jaar al met wielen omdat ze niet meer op normaal been reageerd!!

Ik wist niet eens dat dat bestond Dat dat gedaan werdt want lijkt me erg slecht en dwingend.. Zijn er mensen die dit vaker gezien hebben? Verder heb je iig genoeg gezeur erover gehad om er wat van te leren! en eerst je paardje vooruit gaan rijden zonder slof of evt erlos bij (zonder sporen) En als je m aan je been hebt gaat ie vanzelf wel nageven! Het kost wat tijd ja maar dan heb je ook wat aan t eind
Hele leuke combi en het gaat vast wel wat worden, ik zou ook veel les nemen als k jou was dat gaat je vast erg helpen!! Succes nog!