clinic stal duin en daal..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 21:36

klopt de Bleskolk ken ik ook..

Garfield

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:18

jentel schreef:
hoi, ik ben zelf nog nooit op duin en daal geweest maar ik ken helaas veel verhalen, ze noemen deze manege duin en schandaal, het is echt heel erg wat daar gebeurd, slechte verzorging enz.
Een kennis van mij heeft daar een pony gehad en die vertelde dat deze pony erg mager werd na een tijdje.
Het blijkt dat de paarden niet mogen gillen wanneer er gevoerd word want dan krijgen ze niets of op hun donder.
Ik wil er toch eens gaan kijken want dit kan toch niet waar zijn!

Precies hetzelfde verhaal heb ik gehoord van mensen die er ook hebben gestaan. Paarden krijgen bij een klein geluidje tijdens het voeren idd geen eten of flink op hun donder. Tevens heb ik gehoord dat, toen die mensen een keer wat extra strooisel in hun box hadden gedaan (omdat het paard bijna niets in de stal had liggen), het paard een paar dagen geen nieuw strooisel in zijn stal kreeg. Hadden zij maar geen extra strooisel in de stal moeten gooien.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:25

amsolusa schreef:
Dit gaat geloof ik nergens meer over, jullie zitten elkaar hier een beetje neer te halen.
ik vind dat jullie op een arrogante, ongepaste manier met elkaar en elkaars meningen omgaan.

Het was de mening van de TS en misschien heeft ze haar kijk op jullie "manege" ietwat overdreven. maar wat geeft iemand het recht om zo iemand zn rijstijl en instructeur af te kraken? je praat over paarden of alleen JIJ op elk paard weg kan rijden omdat JIJ zo goed rijd.

Sorry maar misschien kun je beter via Pb verder gaan.

Groetjes

Precies wat ik ook wou zeggen!
Niks meer aan toe te voegen!

BarbaLala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 10:28

@ rowygo: ik doelde ook niet op jou

BarbaLala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 10:31

ik vroeg alleen naar de ervaringen van andere mensen met stal duin en daal, en of ze bekend zijn met stichting de bleskolk.

dankje garfield

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 12:46

HAw is bedoelt voor rijtechnisch sommentaar.
Daar wordt volgens mij in dit topic geen aandacht aan besteeds en vandaar dus ook een slotje.

Als je ervaringen met bovenstaande stal/manege wilt bespreken kan dat op het forum MA.