Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bij mij dus kizz_rianne schreef:Ziet er heeel erg netjes uit na zo lang stil staan.
Ik vind alleen dat je op sommige foto's je benen iets te ver naar voren hebt liggen.. Geloof dat je altijd een recht lijn moet kunnen trekken van voeten - dijen - schouders.
greens schreef:Een heel erg mooi paardje! En fijn dat je weer kunt beginnen na de peesblessure, dat kan echt lang duren!
Isaatje16 schreef:Mooi paardje hoor..
Ziet er goed uit..
Veel rijdse maar weer
EWn dat de blesure maar niet terug komt
Het veulen van vriendin staat daar (Aventure)Denise_Perla schreef:Ziet er goed uit, na 6 maandjes het zo weer oppakken, zie dat jij bij Beukers staat, ben verliefd, vind t daar zo mooiHet veulen van vriendin staat daar (Aventure)
Succes verder, hopen dat de blessure niet terug komt...
) Denise_Perla schreef:Hij staat uhm aan de rechte(pensionkant) met nog een andere... Toen ik was meteen eerste stal in die gang links... Hij staat ook op de site, bij faciliteiten en dan buitenbak (of hoe het er ook staat)
renegade schreef:hey doom
leuk dat je weer kan rijden ( eindelijk)
nieuw hoofdstel? LEUK.
veel suc6 verder groetjes uit ursem
lailapri schreef:Oke hier mijn berichtje
Ik ben het eens over je benen. Je zou ze vanuit je heup naar achteren moeten "rolschaatsen". Een beetje hetzelfde als de denkbeeldige lijn van elleboog naar bitring.
Filmpjes uploaden kan op www.zippyvideos.com
Je neusriem zou iets hoger kunnen (2 vingers onder het jukbeen zeggen ze toch meestal).
En dat gespannen. Werken aan de ontspanning danmaar hè! Komt vast wel weer. En de blessure mag wegblijven!

keek ff in de stal en zag dat galaxy niet in stal stond dus ik d8 dat is die pony ik kijken en vet praten met je zusje