Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shanna16 schreef:sophie_kurk schreef:Wat heb je gedaan shanna, je bent met de show toch niet onverwacht afgestapt?![]()
Weer een beetje spanning, k vond je vorige foto´s mooier! Hij drukt zich weer af en toe een beetje naar boven eruit... Maar toch weer super foto´s om naar te kijken, Hilbert is echt een prachtplaatje!!!
Hij was ook gek...
Ik ben niet afgestapt, maar had niet veel gescheeld of we lagen samen op de grond. Hij stond ineens recht overeind, ik zat zelf al over het punt heen en neeg dus al naar achteren, Hilbert kwam nog net terug. Daardoor klapte ik ineens weer naar voren (ik miste nog net zijn manenkam, snel aan de kant gedoken...) maar mijn kuit ving de klap op. KRRGGK voelde ik. Ik dacht nog "Ai, da's vast niet goed". Vervolgens geef ik been (had me nl. opgesteld voor mijn Kur) en toen kon ik wel gillen, oef wat deed dat pijn. Daarna maar zo min mogelijk met mijn linkerbeen gedaan en de Kur gereden, maar wat was ik blij dat ik klaar was!
Ach, foutje, kan gebeuren.
Haha jij blij dat je de kur doorzit 
Wat blijft Hilbert een super uitstraling hebben!

wat een knapperd enne ga zo door
Eefke85 schreef:Ik dacht al dat het die val buiten de bak was, maar toen was het je knie he...... hoe daat het daar nu mee, blauwe plek?
Mazzel dat Hilbert zelf weer voorover ging. Hij stond nog niet helemaal recht hoor, maar het scheelde niet veel.
Je hebt ook echt mazzel dat je moeder elke keer weer meegaat en zulke mooie foto`s maakt! dikke duim omhoog!
Gefeli met de punten, maar van jou zijn we niks anders gewend
Eefke85 schreef:De val buiten de bak toen JR je wou optillen omdat je niks kon zien...... alleen dat optillen lukte niet helemaal.