Nieuwe foto's Solo Z2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 12:41

sologirl schreef:
niemand die meer tips heeft of iets te zeggen heeft?

Ja, ikke
Het is echt een leuk paardje!
De eerste foto hou je je buitenbeen een beetje af, probeer die gewoon langs het paard te houden.(wel naar achter, tuurlijk!)
Hij moet echt gebogen gaan om je benen, anders heb je geen controle van achter.
Met het apuyement is je buitenbeen wel naar achter, maar dan doe je alleen je onderbeen en trekt je hak op, probeer ook je bovenbeen meer naar achter te leggen, dan blijf je beter op je binnen-zitknobbel zitten en je kunt je hak laag houden, probeer maar eens, dat ziet er ook veel mooier uit!( wel effe stretchen )
Alhoewel ik de apuyement foto er niet eens zo slecht uit vind zien, je paardje doet het netjes!
En je handen mogen net een tikkie hoger!( maakt het ook makkelijker je schouders te ontspannen)
Het zijn adviezen hoor, geen rottige bedoeling, want jullie zien er saampies mooi uit!

Surion

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 13:33

Nu vind ik het meer op een z2 pony lijken

sologirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 19:45

Ja, ikke
Het is echt een leuk paardje!
De eerste foto hou je je buitenbeen een beetje af, probeer die gewoon langs het paard te houden.(wel naar achter, tuurlijk!)
Hij moet echt gebogen gaan om je benen, anders heb je geen controle van achter.
Met het apuyement is je buitenbeen wel naar achter, maar dan doe je alleen je onderbeen en trekt je hak op, probeer ook je bovenbeen meer naar achter te leggen, dan blijf je beter op je binnen-zitknobbel zitten en je kunt je hak laag houden, probeer maar eens, dat ziet er ook veel mooier uit!( wel effe stretchen )
Alhoewel ik de apuyement foto er niet eens zo slecht uit vind zien, je paardje doet het netjes!
En je handen mogen net een tikkie hoger!( maakt het ook makkelijker je schouders te ontspannen)
Het zijn adviezen hoor, geen rottige bedoeling, want jullie zien er saampies mooi uit!

dankjewel!!

nou dat wordt dus stretchen voor mij!! ik ben al niet zo lenig en ben er nu op aan het oefenen... ik rijd heel erg veel zonder beugels en met een stok tussen m'n armen(als je dat begrijpt hoe die stok dan zit) doe nu ook stretchen op m'n paard.. maar over m'n handen ben ik het met je eens... die mogen wel iets hoger maar ik ben gauw geneigd om ze heel erg hoog te houden en dat zijn we (mijn instructrice en ik) me nu aan het afleren...
nogmaals bedankt voor de tip over mijn gewicht in het appuyement.. ik weet zeker dat als ik beter zit hij hem nog makkelijker kan doen!!

sologirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 20:24

Nog iemand tips?

sologirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 16:23