fnrs wedstrijdje met mickey!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bOwieGeeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 19:09

@ chanty ; je schreef ; IK kraak niemad af ik geef alleen maar tips wat ej wel kan doen bij het inrijden om je pony losser te krijgen. IK heb altijd al de vrijheid gehad om em in te schrijven als dat kan dus dat is lariekoek. Het ligt wel an ej niveau heo goed je kan rijden natuurlijk. En bij sommige vinden de instructrice dat je beter gen wedstrijd kan rijden en ja dan heb ej geen vrijheid..

Ik heb altijd wedstrijden gereden met mijn les. Mijn instructrice heeft mij nooit verteld je dat je je zelf in kon schrijven met wedstrijden (los van de les). Nu vertelde ze pas dat de wedstrijden helemaal zijn omgegooid. Ze vertelde er toen bij dat je je open kon inschrijven, vanaf toen ben ik dat pas gaan doen

@ eefiiJ ; eehmm ik twijfel, want ik heb zelf de neusriem goed gedaan, had toen alles getject. Maargoed volgende keer beter.

Eline_lover

Re: fnrs wedstrijdje met mickey!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:16

Zoo die is schoon
Je neusriem lijkt op de foto wel verkeerd te zitten maar als jij zelf zegt dat ie goed is En ik vind jullie een leuke combinatie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:20

waauw die is wet zeg

mooi paardje hoor

leuke combinatie

chanty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:27

@Bowiegeeske: Als ej goed op de wedstrijd agenda kijkt boven aan de trap dan kan ej zien dat er open inschrijving is en als ej weet wat open inschrijving betekent weet je dat je dan zelf mag inschrijven..

bOwieGeeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 16:08

@ chanty ; Maar ik dacht altijd dat dat via men les ging.. m'n instructriece heeft er nooit wat van gezegd, maar laten we er maar over ophouden we schieten er niet echt iets mee op..

@ robin_love ; dankje

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 16:15

@chanty wil je asjeblieft even opletten hoe je typt want bijna bij iedere je staat bij jou ej dat is irritant..

Verder erg mooi en ziet er goed uit!!!
Neusriem zit wel goed hoor
bij de manege waar ik weleens gereden heb hadden ze ook van zulke neusriemen bij sommige paarden en die zaten ook allemaal zo?!!!

Groetjes Evelien

ps: mooie zit heb je

bOwieGeeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 16:16

@Stravero ; dankjewel!! ja die neusriemen op m'n manege zijn allemaal 'flut'

chanty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:52

@bowiegeeske, ik hoop dat ej op deze manier met deopmerkng de hofdstellen zijn flut, Niet de manege wil afkraken want er zijn heel veel dingen verbeterd en we hebben daarom van de FNRS ook 1 ster ebij gehad en nu zijn wij du sen 4 sterren manege..

bOwieGeeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 21:39

chanty ; laatmaar zo bedoelde ik et niet.

cojolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 01:42

Hoi Geeske leuk dat je wedstrijden rijd, ziet er leuk uit hhor.
Groetjes marja