Heel leuk om te zien, maak vooral meer foto's

Ik ben jaloers, zo ver ben ik nog lang niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik ben al blij als ik heel een parcours uit kom
haha , nee ik vnd het super dat je dat kan. Zelf zou ik het niet durven.. alleen al zonder zadel vind ik het wel eng.. maarja
ben wel van plan om het af en toe te doen met mijn verzorgpony
maar wel laag blijven..
lijkt mij niet zo makkelijk zonder iets
Ik zou het niet durven, als m'n paard 1 keer weigert lig ik eraf gok ik zo.
Ekkie schreef:Dit ziet er echt super stoer uit! Het lijkt me erg leuk als je dit met je paard kan. Toch heb ik wel een vraagteken bij zo springen en aangezien (1) jij de eerste bent waarvan ik zo'n foto's zie, (2) ik nog weleens meiden zie rondbutsen op zadelloze pony's en (3) ik gewoon nieuwsgierig ben wat je ervan vind:
Ik vraag me af of het voor een paardenrug geschikt is om daar als ruiter zonder zadel zo op terecht te komen?
Begrijp me niet verkeerd: ik ben niet tegen "natuurlijk" rijden of zo (in tegendeel zelfs), maar ik kan me wel voorstellen dat een ruggegraat soms wat hoog is en zitbeentjes soms nog weleens anders terecht kunnen komen...en tja..ik weet niet...het lijkt me niet altijd fijn (vooral dus voor een paard).
En nogmaals: Erg leuke foto's! Jullie zitten vol vertrouwen!
super hoor, het voelt ook goed denk ik? psychisch bedoel ik dan hè, dat jullie dit zo voor elkaar krijgen!
Ik spring vaak zonder zadel maar zonder hoofdstel zou meneer gewoon lekker doen wat hij zelf wil
Met Halster doe ik ook nog wel eens. Gaaf dat je je paard zo kan sturen! en leuke foto's ook
En ik vond mezelf al knap omdat we wel eens met touwhalster springen..

Anouar15 schreef:Springen doet Anouar zelf hoor. Het was moeilijker om langs de hindernis te rijden als m'n vader hem hoger deed :D