[Fotoshoot] Blue @ work in 't wit!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BlueMilk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 22:56

Dank je

Tess__

Re: [Fotoshoot] Blue @ work in 't wit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 23:30

Het ziet er al een stuk beter uit dan eerst!! Ik zou zeggen ga zo door enne ontspannen doet ie ook steeds meer en beter zo te zien .

succes

NessaX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 01:10

leuk paardje en zeer mooie foto's

AL_A

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 13:48

daphneM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 13:53

ziet er goed uit, weetje wat ook wel wilt helpen als je je paardje niet zo goed naar beneden krijg 8tjes rijden in de bak en dan steeds kleiner maken en dan weer groter met je binnen hand iets van de hals zachtjes knijpen in de teugels, buiten hand goed tegen de hals en goed contact houden, wat ook nog een oplossing is is veel overgangen rijden, stap draf stap draf galop stil staan etc...veel plezier er mee kuss

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 21:41

winia4ever schreef:
ziet er goed uit, weetje wat ook wel wilt helpen als je je paardje niet zo goed naar beneden krijg 8tjes rijden in de bak en dan steeds kleiner maken en dan weer groter met je binnen hand iets van de hals zachtjes knijpen in de teugels, buiten hand goed tegen de hals en goed contact houden, wat ook nog een oplossing is is veel overgangen rijden, stap draf stap draf galop stil staan etc...veel plezier er mee kuss

Dat is nou dé grote fout die iedereen maakt. Je paard naar beneden rijden met je binnenhand

daphneM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 22:17

ik zeg niet dat je met DE binnen hand naar beneden moet rijden, maar als het echt niet lukt kan je je binnen hand iets van de hals af doen(dat help altijd wel en daar is niks verkeerds aan) ik zeg niet dat je alle druk om die teugel moet leggen, en hoe ik altijd gereden heb, en geleerd heb, werkt op allepaarden die ik gereden heb, tuurlijk moet je ook met je benen maar dat begrijpt zij ook wel neem ik aan haha, kijk je geeft met elke stap die het paard zet, een druk met je kuit om en om!, en voorwaarts rijden, maar dat je met je binnen hand iets van de hals afkomt en spontjes gaan krijpen heb ik nog NOOIT van gehoord dat dat DE grote fout maakt die IEDEREEN maakt, als iedereen het zelfde doet zou er wel iets van een waarheid in zitten denk ik

hoe rij jij dan als ik vragen mag

p.s ik heb het niet over TREKKEN in de mond, of HANGEN in de mond, of de mond op een andere manier belasten! okies ik hoor het wel weer groetjesss
Laatst bijgewerkt door daphneM op 05-04-06 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 22:21

Nouja, het werkt ook. Tijdelijk..
Na een tijdje gaat je paard erop manken, ik ben het zeker.
Hoe ik het doe? Dat zou je mss niet begrijpen, maar ik ben toch al zover dat ik m'n handen gewoon stil hou met licht contact, en dan komt ie automatisch in de hand, en dan hoef ik maar m'n handen beiden lichtjes te verplaatsen en z'n stelling is er ook.

daphneM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 22:27

ja dat zou wel, maar hoe heb jij dan als je al zo ver bent, tot zo ver hebben kunnen komen zonder dat je je handen verplaatst heb, en als je je paardje 1maal zo heb lopen komje weer langsaam terug in de goede houding..tuurlijk je blijft niet altijd zo rijden!zou je geen 1 winspunt halen hihi

wat rij je als ik vragen mag:d

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 22:34

Uhm, ik verplaats wel m'n handen, maar ik ga niet aan die binnenteuge l komen, integendeel, ik rijdt op m'n buitenteugel. Pas als het paard daarop goed begint te lopen, kan je je handen gwn stil houden. En dat heb ik.
En neen, als m'n paardje goed loopt, kom ik niet trug in de 'goede' houding die jij bedoelt, maar ik een nette, klassieke houding.
Ik les bij Antoine DeBodt (www.hoefkatrol.com)

daphneM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 22:37

ja die houding bedoel ik haha, niet zo moeilijk doen het is al laat hahah..ja rij je ook wedstrijden etc??

daphneM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 22:45

ik ga slapen doegg

IngridP

Re: [Fotoshoot] Blue @ work in 't wit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 23:31

[quote="Glossi"]
Je zegt ook dat je bewust je handen hoger hebt met het rijden. Maar je zegt ook dat je paard nog steeds naar sterren loopt te kijken. Dan doe je je handen toch ook niet hoger? Ik zou ze juist laag doen omdat je paard al vrij hoog kijkt. quote]

Lekker naar beneden trekken dat hoofd
Je handen heel laag houden is echt niet een manier om het hoofd naar beneden te krijgen. Je zet dan juist heel snel je handen vast. Ik denk dat ze al heel wat verbeterd is ga zo door zou ik zegen.

xxx Breezergirl

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 07:55

@ Winia4ever: Binnenkort starten we weer met wedstrijden, maar door problemen konden we niet vroeger starten .

daphneM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 12:36

oke leuk!!!! nou succes er mee dan!!:P