Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kylan schreef:Ik kom even terug op het strekken. Voor een pony met de bouw van Coon is het natuurlijk moeilijk om iets te verruimen. Ze doet het netjes, maar dat wijdbeens gaan zou er voor het allermooiste uit moeten. Dat ze zichzelf aantikt is een teken dat ze wat voorover valt in de middendraf, dat deed Ky ook. Als je veel werkt aan het gesloten blijven, met korte stukjes strekken, kan je dat verbeteren. Als je dan een klein beetje schoudervoor-achtig een beetje gaat verruimen kan ze niet meer zo wijdbeens gaan. Ik denk dat Coon nog wel wat meer kan, als je er maar de tijd voor neemt.
Je kan der nog een heletijd mee voort.
_Lorette_ schreef:
Ah oui! Klopt. Er moet nog veel aan verbeterd worden.
(Ze steekt op de foto ook een beetje.)
Jammer genoeg maakte mijn vader geen foto van de middendraf daarvoor, die was echt fijn.
Maar ik heb liever dat ze snel aan mijn been vertrekt en iets wijd gaat dan dat ze een chagrijnig hoofd trekt en niet wil, zoals het een paar maanden geleden was.
Ze vertrok wel vanuit de achterhand en dat is ook al wel véél anders geweest!
Als je er aan doorwerkt kan het nog beter. Als ze meer aan elkaar blijft, tikt ze zich minder aan en kan ze dus nog een beetje beter. Het kost wat tijd, zeker met een pony als Coon, maar je komt er zeker wel

Flew schreef:Ik vind je helemaal niet te groot! Echt niet. Leuke pony is het ook

niet slecht bedoeld hoor 

voor ik half bokt over me krijg 
Heb daarom ook een hele bolle pony..
Hermesdeux schreef:Het komt op mij eerder over of dat je gewoon helemaal niet trots bent... de meeste die dromen nog niet eens dat ze te groot zijn voor een pony, laat staan eraan denken, en worden door de buitenwereld wakker geschud dat ze over moeten stappen. Jij ziet dingen die ten eerste niet kloppen en ten tweede mag je best een wat meer realistisch zijn. Want of je wil naar de paarden en probeert je mening hier bevestigd te krijgen OF je vist gewoon naar complimenten. En dat is niet hard bedoeld, maar je hebt een hartstikke leuke pony en je bent nog niet te groot!!
Geniet er gewoon nog van tot het echt niet meer past en loop geen rariteiten te verzinnen, want dat is nergens voor nodig
PinkiiY schreef:Hardstikke leuke combinatie, echt helemaal niks mis mee!
Je komt op mij over alsof je ontzettend perfectionistisch en precies bent.. en zou zeggen laat die angst lekker los en ga lekker rijden. Je maakt niemand in je omgeving blij me gezeur over dat je zoveel te groot bent, wat je niet bent! Overigens niet verkeerd bedoelt hoor![]()
Ook klink je in mijn ogen wat negatief over je paardje, je moet juist trots zijn en haar positieve punten benaderen ipv de negatieve, jullie zijn M2, dat vind ik nog een hele prestatie hoor!

past prima. Verder is het een leuke pony, en elke pony heeft zwakke punten. Citaat:Ze is niet één van de mooiste of beste pony's