Mijn kleine Conchietje (M2)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LovingTweety

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 19:00

Ik vind het een onwijs leuke pony hoor! Ik steek er meer onder uit op die van mij (is ook 1.47) Dus het gaat nog prima hoor

_Lorette_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 19:07

Kylan schreef:
Ik kom even terug op het strekken. Voor een pony met de bouw van Coon is het natuurlijk moeilijk om iets te verruimen. Ze doet het netjes, maar dat wijdbeens gaan zou er voor het allermooiste uit moeten. Dat ze zichzelf aantikt is een teken dat ze wat voorover valt in de middendraf, dat deed Ky ook. Als je veel werkt aan het gesloten blijven, met korte stukjes strekken, kan je dat verbeteren. Als je dan een klein beetje schoudervoor-achtig een beetje gaat verruimen kan ze niet meer zo wijdbeens gaan. Ik denk dat Coon nog wel wat meer kan, als je er maar de tijd voor neemt.

Ah oui! Klopt. Er moet nog veel aan verbeterd worden.
(Ze steekt op de foto ook een beetje.)
Jammer genoeg maakte mijn vader geen foto van de middendraf daarvoor, die was echt fijn.
Maar ik heb liever dat ze snel aan mijn been vertrekt en iets wijd gaat dan dat ze een chagrijnig hoofd trekt en niet wil, zoals het een paar maanden geleden was.
Ze vertrok wel vanuit de achterhand en dat is ook al wel véél anders geweest!

En nu ga ik echt een foto zoeken waar ik mega te groot voor haar ben, want niemand gelooft me hier!
Allemaal heel lief bedoeld enzo, maar het mooie is er echt vanaf. Dat wil ik nu bewijzen, ook al valt het op de foto's mee.

Nelleke_H

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 19:08

Woow mooie combinatie!! En te groot wat is dat? Dat is hier echt niet het geval hoor. Je kan der nog een heletijd mee voort.
Ik vind het een mooie pony.

Kylan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 19:12

_Lorette_ schreef:

Ah oui! Klopt. Er moet nog veel aan verbeterd worden.
(Ze steekt op de foto ook een beetje.)
Jammer genoeg maakte mijn vader geen foto van de middendraf daarvoor, die was echt fijn.
Maar ik heb liever dat ze snel aan mijn been vertrekt en iets wijd gaat dan dat ze een chagrijnig hoofd trekt en niet wil, zoals het een paar maanden geleden was.
Ze vertrok wel vanuit de achterhand en dat is ook al wel véél anders geweest!

Zeker is het beter dat ze aan het achterbeen mooi vertrekt, maar je moet altijd een stapje meer willen he Als je er aan doorwerkt kan het nog beter. Als ze meer aan elkaar blijft, tikt ze zich minder aan en kan ze dus nog een beetje beter. Het kost wat tijd, zeker met een pony als Coon, maar je komt er zeker wel

_Lorette_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 19:28

Heb je helemaal gelijk in, Ky.

EN NU HET BEWIJS DAT IK WEL DEGELIJK TE GROOT BEN:

Afbeelding

Man, ik schaam me dóód voor die foto.
Je kunt hier duidelijk zien dat ze toen al niet meer lekker in haar vel zat door die scheve wervels.

(Dit was vorig jaar aan het begin van het seizoen.)

Melanievs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 19:30

Flew schreef:
Ik vind je helemaal niet te groot! Echt niet. Leuke pony is het ook

Nee ik vind je ook niet te groot hoor! Mooie pony

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 19:38

ook daar vind ik je echt niet te groot......

ze is nu wat steviger,en nu is het al helemaal niet meer zo...

tis meer psygisch denk ik...

Mim11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 19:46

Hoi Lorette,

Ik reageer eigenlijk bijna nooit op bokt, maar ik wil nu wel even iets zeggen.

Volgens mij mag je best wat trotser op jezelf én je pony zijn!! Dat die foto die hierboven staat er minder mooi uitziet dan die je op de eerste pagina hebt laten zien, wil alleen maar zeggen dat jullie nu goed bezig zijn! Daarbij, ik vind je pony 'n prima bouw hebben, en je haalt eruit wat erin zit, en dat maakt jou 'n prima ruiter.

Dus nog heel veel succes en lekker genieten zolang 't nog kan, want voorlopig ben je nog niet te groot

Groetjes,
Mimpje

Anoniem

Re: Mijn kleine Conchietje (M2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 20:27

Ik verwacht na jou verhaal een meisje op een pony waarbij de benen een 30 cm onder de buik uitstaken en niet goed voor elkaar lopend pony!

Maar het tegendeel is waar!
Je bent zo op de foto's te zien echt niet te groot en hebt hem helemaal niet slecht voor elkaar!
Jullie vormen juist een fijne combinatie!

Ben je weer van plan te gaan starten?
Volgens mij moet dat geen problemen opleveren!

Caesar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 20:33

Het komt op mij eerder over of dat je gewoon helemaal niet trots bent... de meeste die dromen nog niet eens dat ze te groot zijn voor een pony, laat staan eraan denken, en worden door de buitenwereld wakker geschud dat ze over moeten stappen. Jij ziet dingen die ten eerste niet kloppen en ten tweede mag je best een wat meer realistisch zijn. Want of je wil naar de paarden en probeert je mening hier bevestigd te krijgen OF je vist gewoon naar complimenten. En dat is niet hard bedoeld, maar je hebt een hartstikke leuke pony en je bent nog niet te groot!!

Geniet er gewoon nog van tot het echt niet meer past en loop geen rariteiten te verzinnen, want dat is nergens voor nodig

Surion

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 20:45

Volgens mij heb jij gewoon een soort van minderwaardigheidscomplex niet slecht bedoeld hoor

-Ik vind je helemaal niet te groot voor je pony , geloof me , ik heb op concour al veel ergere dingen gezien hoor!
-Ik vind ze echt mooi! Ze heeft haar bouw nu niet echt mee , maar als ze dan goed loopt dan heb jij veeeeel meer om trots op te zijn dan iemand wiens paard wel zijn bouw meeheeft en goed loopt

En ik wil hier niemand aanvallen ofzo voor ik half bokt over me krijg

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 20:47

ook op die oude foto pas je er nog prima op
alleen is je pony daar een stuk slanker en ik denk dat je je beugels daar een gaatje langer hebt dan nu, nu zouden ze 1tje lange rmogen omdat je je hakken we erg ver uitdrukt, vind dat zelf niet zo mooi en ook niet fijn ivm mn enkels dus, een gaatje langer staat net wat mooier dan vind ik en en rijdt ook fijner

maar te groot..nee echt niet, ook niet op de oude foto

je hebt een hele leuke pony waar je nog een hele tijd plezier van kan hebben

noraahlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 20:52

Ik vind je ook niet te groot op je pony hoor!!
En ik vind het ook een mooie pony

Mactime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 20:53

Je bent nog echt niet te groot hoor!!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 20:55

Mooie combinatie! Je kan zo nog wel een tijdje door hoor!

horses_freak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 20:59

Ik vind het er wel goed uit zien.... je zit wel goed vind dat je je hak goed omlaag doet *Jaloers** mij lukt dat niet hoor! maar bij jouw ziet het er wel goed uit vind ik~...

Gr... en nog veel plz met je pony (p.s ik vind je echt niet te groot hoor)

LovingTweety

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 21:00

Ik vind je nog steeds niet te groot... ik ben echt een stuk groter dan hoor Heb daarom ook een hele bolle pony..

Xanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 21:02

Hardstikke leuke combinatie, echt helemaal niks mis mee!
Je komt op mij over alsof je ontzettend perfectionistisch en precies bent.. en zou zeggen laat die angst lekker los en ga lekker rijden. Je maakt niemand in je omgeving blij me gezeur over dat je zoveel te groot bent, wat je niet bent! Overigens niet verkeerd bedoelt hoor
Ook klink je in mijn ogen wat negatief over je paardje, je moet juist trots zijn en haar positieve punten benaderen ipv de negatieve, jullie zijn M2, dat vind ik nog een hele prestatie hoor!

_Lorette_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 21:28

Hermesdeux schreef:
Het komt op mij eerder over of dat je gewoon helemaal niet trots bent... de meeste die dromen nog niet eens dat ze te groot zijn voor een pony, laat staan eraan denken, en worden door de buitenwereld wakker geschud dat ze over moeten stappen. Jij ziet dingen die ten eerste niet kloppen en ten tweede mag je best een wat meer realistisch zijn. Want of je wil naar de paarden en probeert je mening hier bevestigd te krijgen OF je vist gewoon naar complimenten. En dat is niet hard bedoeld, maar je hebt een hartstikke leuke pony en je bent nog niet te groot!!

Geniet er gewoon nog van tot het echt niet meer past en loop geen rariteiten te verzinnen, want dat is nergens voor nodig

Nee, ik voel dat mijn houding slechter wordt. Omdat mijn benen nu minder steun hebben zit ik minder stevig in het zadel en gaat alles zwabberen. Ik vind dat vreselijk om te merken.

Bovendien bereid ik me er liever op voor, dan dat ik straks ineens de klap krijg dat ik door mijn lengte niet meer op haar pas.

PinkiiY schreef:
Hardstikke leuke combinatie, echt helemaal niks mis mee!
Je komt op mij over alsof je ontzettend perfectionistisch en precies bent.. en zou zeggen laat die angst lekker los en ga lekker rijden. Je maakt niemand in je omgeving blij me gezeur over dat je zoveel te groot bent, wat je niet bent! Overigens niet verkeerd bedoelt hoor
Ook klink je in mijn ogen wat negatief over je paardje, je moet juist trots zijn en haar positieve punten benaderen ipv de negatieve, jullie zijn M2, dat vind ik nog een hele prestatie hoor!

Ik ben hardstikke trots en gek op haar. Maar ik ben ook wel realistisch. Ze is niet één van de mooiste of beste pony's. Ze heeft een paar zwakke punten in haar bouw die het haar moeilijk maken, maar juist daardoor vind ik het juist nog knapper dat ik in ieder geval al tot in de M2 ben gekomen.

Sophiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 21:33

Jeetje, jij bent echt superonzeker of niet?
Nergens voor nodig trouwens, ziet er goed uit en te groot
Ik ben een beetje te groot voor mijn pony van 1.47, maar ik hoor er weinig over en heb er zelf ook geen last van.. Maar jij steekt er nog geeneens onder uit hoor!

UniFlap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 21:43

hoihoi, wat een leuke pony! daarbuiten ben je gewoon niet te groot, dat lange benen slingerwerk went echt wel!
Wat voor zwakke punten heeft ze allemaal volgens jou in haar bouw?

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 21:46

Haha ik moest wel even lachen om die te groot foto van je, ik denk nou komt het, pas je er gewoon nog keurig op.
Niet zo zeuren en gewoon rijden past prima. Verder is het een leuke pony, en elke pony heeft zwakke punten.

Xanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 21:50

Citaat:
Ze is niet één van de mooiste of beste pony's

Ik heb al heel wat lelijkere en minder goed gebouwde pony's in de M zien lopen hoor..
En bovendien vind ik het een prachtbeestje, hele leuke uitstraling!

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 21:54

meis.. ECHT ECHT, je past er nog prima op! die paar milimeter onder de buik geeft niets.

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 21:54

Naar mijn weten ben ik toch echt groter als 1.47 hoor..
Ik zie ineens mijn naam hier voorbij flitsen.. Goh dacht ik ikke M2?? wast maar waar

Wat een super leuke pony! Ik vind je er echt niet zo te groot voor hoor! Valt best mee..

Groetjes Conchita