grappig zeg!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

heb ff de foto's bekeken en je hebt ook een superknap paard!
wel een eigenwijze drol zo te horen

spekkiejnfu schreef:leuke ponywel een eigenwijze drol zo te horen

Popke schreef:Ziet er goed uit renske!! heb nu eindelijk ook een account. Griebels heeft die gemaakt hihi kijk maar eens in mijn profiel. Sorry voor de grote foto's en de tekst moet er ook nog even bij. Weet jij hoe ik die foto's kleiner kan maken? groetjes Mascha
En is ook zo mooi zwart als goed is gaat die deze zomer/lente weet ik niet meer naar de keuring
visca schreef:Het ziet er goed uit Renske en ja eigenwijs valt toch ook wel mee![]()
Ze snapte jou gewoon niet en toen je het voor deed was ze toch wel braaf ik ben echt weer trots op haar![]()
Wisje had gewoon zoiets van he ik voel iets in mijn mond en dat geeft druk daar ben ik ff niet van gediend ik ken het Visca vond dat ook niet leuk de eerste keer.
Het gaat vast en zeker goed komen met Wisje en ik ben straks zeker benieuwd als ze echt onder het zadel loopt.

ben ook echt blij met haar, en zooo benieuwd hoe ze het over een halfjaartje onder het zade doet!Renske20 schreef:tnx
ik ga haar niet zelf inrijden, mag er van mn ouders niet als 1e op en aangezien ze bij hun thuis staat valt het nogal op als ik er op klim
wilde eerst wim v hooff er op laten gewoon hier aan huis dus, maar die doet het niet meer dus gaat ze in oktober voor 1 of 2 maanden naar beijsens en klim ik er daar zelf ook zsm op

Zitten lekkere gangen op.Citaat:@Denise_Perla, Wisje gaat vlgend jaar ook naar de keuring, zat te twijfelen om dat dt jaar a te doen, maar ze is nog zo babyachtig dat ik haar liever en jaartje extra de tijd geef, de laatste keuring hier in de buurt is begin juli en dan moet wisje nog officieel 3 jaar worden dus vandaar dat we volgend jaar pas gaan
ben benieuwd hoe jullie W'tje van stal het doet op de keuring!
Hij is van een oud mannetje, die voert hem en een andere meisje zet hem buiten en mest hem uit, dat is het zo 'n beetje, wel sneu.. Met beetje aandacht erbij is ze zó lief