Wisteria (v. Obelisk) voor het eerst echt @ work!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 14:41

ik heb hetzelfde dekje als jij, ook op een zwarte

grappig zeg!

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 15:24

tnx voor alle leuke reacties
en super dat het gister zo goed ging fargo heb ff de foto's bekeken en je hebt ook een superknap paard!

spekkiejnfu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 16:02

leuke pony wel een eigenwijze drol zo te horen

visca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:51

spekkiejnfu schreef:
leuke pony wel een eigenwijze drol zo te horen

Nou laat dat pony er maar af het is toch echt een paard

Het ziet er goed uit Renske en ja eigenwijs valt toch ook wel mee
Ze snapte jou gewoon niet en toen je het voor deed was ze toch wel braaf ik ben echt weer trots op haar
Wisje had gewoon zoiets van he ik voel iets in mijn mond en dat geeft druk daar ben ik ff niet van gediend ik ken het Visca vond dat ook niet leuk de eerste keer.
Het gaat vast en zeker goed komen met Wisje en ik ben straks zeker benieuwd als ze echt onder het zadel loopt.

Ketaki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 22:03

waarom doet wisteria eigenlijk zo gek met die hulpteugels( kweet niet meer welke het is/zijn)
maar wel een heel leuk paardje.
mooie actie foto's aan de longeerlijn

Jinthe1

Re: Wisteria (v. Obelisk) voor het eerst echt @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 00:02

Ziet er goed uit renske!! heb nu eindelijk ook een account. Griebels heeft die gemaakt hihi kijk maar eens in mijn profiel. Sorry voor de grote foto's en de tekst moet er ook nog even bij. Weet jij hoe ik die foto's kleiner kan maken? groetjes Mascha

visca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 00:56

Popke schreef:
Ziet er goed uit renske!! heb nu eindelijk ook een account. Griebels heeft die gemaakt hihi kijk maar eens in mijn profiel. Sorry voor de grote foto's en de tekst moet er ook nog even bij. Weet jij hoe ik die foto's kleiner kan maken? groetjes Mascha

Als je nou eerst eens je foto`s opslaat in www.mijnalbum.nl
dan krijg je vanzelf kleinere foto`s en die kan je dan in je profiel plaatsen.

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 07:32

en ondanks alles is ht een heeeeeeeeerlijk geweldig lekker ding hoor renske echt waar

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 07:36

Wat een lekker ding, bij ons op stal staat er ook een Obelisk, oo keen W'tje En is ook zo mooi zwart als goed is gaat die deze zomer/lente weet ik niet meer naar de keuring

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 14:42

visca schreef:
Het ziet er goed uit Renske en ja eigenwijs valt toch ook wel mee
Ze snapte jou gewoon niet en toen je het voor deed was ze toch wel braaf ik ben echt weer trots op haar
Wisje had gewoon zoiets van he ik voel iets in mijn mond en dat geeft druk daar ben ik ff niet van gediend ik ken het Visca vond dat ook niet leuk de eerste keer.
Het gaat vast en zeker goed komen met Wisje en ik ben straks zeker benieuwd als ze echt onder het zadel loopt.

ze snapte er idd helemaal niets meer van, zelfs toen de bijzet zoo los zat dat ik het eigenlijk te gevaarlijk vond omdat ze er dan misschien met haar been in kon komen als ze gek deed, maar ze bleef met haar hoofd steeds naar links en naar rechts gaan en dan naar de bijzet happen en kleine rondjes om haar as draaien ipv aan de hand meelopen of gewoon aan de longe lopen
boos worden en net zo lang slaan etc tot ze dan gaat lopen leek me geen goed idee omdat ze het nit snapte, dus maar opnieuw begonnen alles eraf gehaald ff gelongeerd, bijzets vast en toen liep ze gelukkig wel heel netjes mee aan de hand en toen was het kwartje gevallen

denk dat ze ook zo boos/gemeen deed met steigeren etc omdat ze gewoon niet snapte wat de bedoeling was, want als wisje iets wel snapt wil ze het ook graag voor je doen

en was natuurlijk ook hardstikke trots op haar toen ze het snapte en keurig dr rondjes liep

morgen of donderdag volgt poging 2

@mesastamp, thnx ben ook echt blij met haar, en zooo benieuwd hoe ze het over een halfjaartje onder het zade doet!

@Denise_Perla, Wisje gaat vlgend jaar ook naar de keuring, zat te twijfelen om dat dt jaar a te doen, maar ze is nog zo babyachtig dat ik haar liever en jaartje extra de tijd geef, de laatste keuring hier in de buurt is begin juli en dan moet wisje nog officieel 3 jaar worden dus vandaar dat we volgend jaar pas gaan
ben benieuwd hoe jullie W'tje van stal het doet op de keuring!

Hilde_92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 14:59

Renske20 schreef:
tnx

ik ga haar niet zelf inrijden, mag er van mn ouders niet als 1e op en aangezien ze bij hun thuis staat valt het nogal op als ik er op klim
wilde eerst wim v hooff er op laten gewoon hier aan huis dus, maar die doet het niet meer dus gaat ze in oktober voor 1 of 2 maanden naar beijsens en klim ik er daar zelf ook zsm op

Wim van Hoof woont hier bij ons in Netersel
Ga ik zo nu en dan een buitenritje mee maken..

Leuk beest Zitten lekkere gangen op.
Je ziet idd dat het een obelisk is.

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 15:43

Citaat:
@Denise_Perla, Wisje gaat vlgend jaar ook naar de keuring, zat te twijfelen om dat dt jaar a te doen, maar ze is nog zo babyachtig dat ik haar liever en jaartje extra de tijd geef, de laatste keuring hier in de buurt is begin juli en dan moet wisje nog officieel 3 jaar worden dus vandaar dat we volgend jaar pas gaan
ben benieuwd hoe jullie W'tje van stal het doet op de keuring!

Dat paardje heb super gangen, vind hem in omgang wat minder is niet vele mee gedaan vind ik Hij is van een oud mannetje, die voert hem en een andere meisje zet hem buiten en mest hem uit, dat is het zo 'n beetje, wel sneu.. Met beetje aandacht erbij is ze zó lief