Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tha_Niekje schreef:
Het lijkt op de foto's wel alsof je je binnenhand wat meer naar je toe haalt (of juist je buitenhand meer naar voren, ligt er net aan hoe je het bekijkt)
Al zit het probleem niet in mijn handen, maar komt het door mij zit. Ik knik mijn heup dus in, naar links, en zit ook erg naar links gedraaid. Doordat de foto's op de linkerhand zijn gemaakt zie je het extra goed. imker schreef:Ziet er mooi uit! Een aansprekende combinatie, mooie merrie (dat setje vind ik niks, maar dat doet er even niet toe).
Wat ik op de laatste foto zie, is dat je je bovenlijf draait in de richting waar je heen stuurt. Probeer dat wat rechter te houden. Verder ziet het er helemaal niet verkeerd uit!
En ik doe er echt niet moeilijk over als iemand mijn setje niet zo geweldig vindt hoor!
Het gaat immers om het rijden. Ik geef eigenlijk niet zo om setjes.
hooi schreef:wat grappig, zo'n dijk van een afstamming en dan noem je d'r doodgewoon charlotje! Nou ja, altijd beter dan utopie-melodie hè

En ik moet daar nog meer aan gaan werken.
De pasvorm is niet zo mooi. Ik denk dat ik ze in het vervolg maar niet om doe, al heeft ze er geen last van.