Charlotje (Negro x Cabochon)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 10:46

Wauw wat zit jij er netjes op zeg!

Leuk setje, ik heb dezelfde pees en kogelbeschermers. Vind alleen de kogelbeschermers achter waardeloos van HH. Heeft jou paardje niet steeds dat getik van die kogelbeschermers achter?

Sirus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 10:51

Ziet er goed uit! Mag ik weten met welk zadel je rijdt?

Groeten

_Lorette_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 14:43

Oef, meer reacties dan ik had verwacht.
En nog best positief ook! Bedankt everyone.

Even reageren hoor...

Tha_Niekje schreef:

Het lijkt op de foto's wel alsof je je binnenhand wat meer naar je toe haalt (of juist je buitenhand meer naar voren, ligt er net aan hoe je het bekijkt )

Ligt niet aan de foto's, je hebt het goed gezien. Al zit het probleem niet in mijn handen, maar komt het door mij zit. Ik knik mijn heup dus in, naar links, en zit ook erg naar links gedraaid. Doordat de foto's op de linkerhand zijn gemaakt zie je het extra goed.

imker schreef:
Ziet er mooi uit! Een aansprekende combinatie, mooie merrie (dat setje vind ik niks, maar dat doet er even niet toe ).

Wat ik op de laatste foto zie, is dat je je bovenlijf draait in de richting waar je heen stuurt. Probeer dat wat rechter te houden. Verder ziet het er helemaal niet verkeerd uit!

Dankjewel. En ik doe er echt niet moeilijk over als iemand mijn setje niet zo geweldig vindt hoor! Het gaat immers om het rijden. Ik geef eigenlijk niet zo om setjes.
Ook jij ziet een deel van mijn houding-probleem.

hooi schreef:
wat grappig, zo'n dijk van een afstamming en dan noem je d'r doodgewoon charlotje! Nou ja, altijd beter dan utopie-melodie hè

Zo noemde de fokker haar al. Het past bij haar. En ja, het is beter dan Utopie-Melodie!

@ Ky: Klopt helemaal. En ik moet daar nog meer aan gaan werken.

@ SuusjeUtah: Nee, wel zonder beugels, maar niet zonder zadel. Ze is ontzettend vrolijk en steekt bij het minste of geringste haar staart in de lucht en gaat ze er vandoor in een gang die ik dan niet of nauwelijks meer uit kan zitten. Tot nu toe heb ik nog nooit zandgehapt, maar als er geen zadel op ligt ben schat ik die kans erg groot.

@ Rubywhite: Ik vind de strijklappen ook niet geweldig. De pasvorm is niet zo mooi. Ik denk dat ik ze in het vervolg maar niet om doe, al heeft ze er geen last van.

Verder iedereen bedankt voor het leuke commentaar.
Ik was best bang voor vervelende reacties. Ghehe.

MyWishMax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 15:09

Wát een nek

Mooi paardje hooren commentaar is al gegeven

Succes verder

_Lorette_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 15:51

Oh, en dit is echt de grap van het jaar, die foto moet er nog even bij!

Afbeelding

Muahaha.

Ze vindt het 'springen' steeds leuker worden, maar ze maakt zich er absoluut niet druk om of ze dwars soor de hindernis heenloopt of niet. Een springpaard is het niet, enenals dat ik voor geen meter kan springen, ook al vind ik het wel leuk.

Normaal gesproken spring ik nooit met mijn dressuurzadel, maar ik wilde even uittesten hoe ze zou reageren als ik onder de dressuur opeens een mini huppeltje nam en daarna weer gewoon verder zou rijden.