Romanov (Rubin Royal) @ work in zandkleurig setje (veel!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Odin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 13:47

Tequiro schreef:
Op sommige foto's vind ik hem iets teveel op zijn voorhand lopen. Ik weet hij is nog jong, maar hij kan het wel (zie foto 2 en 6).

De boog kan nog niet altijd gespannen staan natuurlijk!
Alles op zijn tijd, wat zich nu vanzelf al aandient is supermooi meegenomen, aan de rest wordt gewoon langzaam aan gewerkt. Ik vind het zelf trouwens wel meevallen hoe veel hij op zijn voorhand loopt, ook op de foto's. Maar goed, meningen kunnen verschillen en dat vind ik ook geen probleem!

Odin

Re: Romanov (Rubin Royal) @ work in zandkleurig setje (veel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 13:48

Uums schreef:
Mooi paard met een mooie naam! Wij hebben een poosje een (superlieve) Uniform-zoon in het weiland gehad die erg op hem lijkt. Dat vond ik ook zo`n spetter.

Je rijdt hem zo te zien heel vriendelijk en lekker voorwaarts. Hoe groot is Romanov eigenlijk?

Romanov is niet zo groot, hij zal nu zo'n 1.64 a 1.65 zijn denk ik.
Mooi maatje voor mij!
Ik denk dat als hij 5 centimeter hoger was geweest, ik hem nooit had kunnen kopen.

Javayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 13:51

Hij ziet er onwijs leuk uit met dat setje! Hij loopt super, en jou houding vind ik ook niet zo beroerd hoor! Als je goed aan je eigen opmerkingen gaat werken, dan kan je hem vast nog wel bijbenen

Odin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 13:52

Dan moet ik wel hard gaan rennen hoor Javayo! Maar ik doe mijn best.

bambi76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 13:55

Odin schreef:
Tequiro schreef:
Op sommige foto's vind ik hem iets teveel op zijn voorhand lopen. Ik weet hij is nog jong, maar hij kan het wel (zie foto 2 en 6).

De boog kan nog niet altijd gespannen staan natuurlijk!
Alles op zijn tijd, wat zich nu vanzelf al aandient is supermooi meegenomen, aan de rest wordt gewoon langzaam aan gewerkt. Ik vind het zelf trouwens wel meevallen hoe veel hij op zijn voorhand loopt, ook op de foto's. Maar goed, meningen kunnen verschillen en dat vind ik ook geen probleem!

Die boog kan indd niet altijd gespannen staan, maar jong geleerd is oud gedaan.
Het is geen kritiek hoor, maar een aandachtspuntje.
Het ziet er verder heel ontspannen uit.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 13:57

Odin schreef:
Dan moet ik wel hard gaan rennen hoor Javayo! Maar ik doe mijn best.

krijg je conditie van!!!

Odin schreef:
Romanov is niet zo groot, hij zal nu zo'n 1.64 a 1.65 zijn denk ik. Mooi maatje voor mij!
Ik denk dat als hij 5 centimeter hoger was geweest, ik hem nooit had kunnen kopen.

Je bedoelt dat hij anders te prijzig was geweest? Dat denk ik bij Volumia ook altijd Hij meet nu 1,60 en zal vast nog wel de 1,65 gaan halen, maar als hij de 'gewenste' maat had gehad was hij boven mijn budget geweest... gelukkig is het maar een ukkie

RoughRebel

Wat zien jullie er chique uit in dit setje! Tja, ik verval waarschijnlijk in herhaling, maar ook deze foto's vind ik een heel fijn beeld geven. Iedereen blijft verbeterpunten houden, anders zou paardrijden maar saai worden als er niet aan iets te werken valt
En wat vind ik, als niet zo'n schimmelfan , Romanov toch een prachtig dier! Zijn hele voorkomen, bouw en prachtige hoofdje blijven een genot om te zien!
Laatst bijgewerkt door RoughRebel op 28-03-06 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

BeLoVeD

Geweldig paard, geweldige combinatie!

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 14:02

Javayo schreef:

Je bedoelt dat hij anders te prijzig was geweest? Dat denk ik bij Volumia ook altijd Hij meet nu 1,60 en zal vast nog wel de 1,65 gaan halen, maar als hij de 'gewenste' maat had gehad was hij boven mijn budget geweest... gelukkig is het maar een ukkie

Ja, dat inderdaad zowiezo. "Men" wil toch het liefst grote dressuurpaarden. Maar bij Romanov was het allemaal anders gelopen als hij groter was geweest, want hij is als veulen aangeschaft om voor de hengstenkeuring klaar te maken. Toen hij opgemeten werd voordat hij daarvoor in training zou gaan bleek hij te klein te zijn en zijn de plannen van die stal niet doorgegaan. Mazzel voor mij dus!

Odin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 14:04

Tequiro schreef:

Die boog kan indd niet altijd gespannen staan, maar jong geleerd is oud gedaan.
Het is geen kritiek hoor, maar een aandachtspuntje.
Het ziet er verder heel ontspannen uit.

Tuurlijk, daar heb je gelijk in hoor. Maar gezien het feit dat hij me een heel fijn gevoel geeft zo jong als hij is, vind ik het niet zo'n punt als hij af en toe nog wat meer op de voorhand loopt. Het moet natuurlijk niet meer worden, maar verbeteren, maar dat komt wel goed denk ik.
Laatst bijgewerkt door Odin op 28-03-06 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:05

Odin schreef:
Ja, dat inderdaad zowiezo. "Men" wil toch het liefst grote dressuurpaarden. Maar bij Romanov was het allemaal anders gelopen als hij groter was geweest, want hij is als veulen aangeschaft om voor de hengstenkeuring klaar te maken. Toen hij opgemeten werd voordat hij daarvoor in training zou gaan bleek hij te klein te zijn en zijn de plannen van die stal niet doorgegaan. Mazzel voor mij dus!

Wat herkenbaar!! Volumia was als jaarling ook verkocht om als hengst naar de hengstenkeuring te gaan, maar na een half jaar doorverkocht omdat hij toch wat aan de kleine kant bleef. Toen geruind, de opfok ingegaan en later door mij gekocht. Wat een mazzel

Heel veel succes met Romanov! Zorg er maar voor dat ze spijt krijgen

snoeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:07

heej leuk paard! heb ook dat hoofdstel! alleen heb ik er een andere frontriem op gedaan vind die erop zit erg saai namelijk!

bambi76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:08

@Javayo
ff offtopic waar heb je jouw paard gekocht? Of hoe heet de fokker?

Odin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 14:11

@ Snoeske: de frontriem vind ik ook niet echt heel geweldig. Ik heb er nog eentje liggen met vierkante Swarovski stenen erin (zie mijn profiel) en die ga ik er over een poosje gewoon op doen. Maar aangezien Romanov een flinke brede voorpluk heeft zie je normaal gesproken (als het niet zo hard waait dan) weinig van de frontriem.
Voor wedstrijden gaat die andere frontriem er zeker op.

Skribbleee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:14

Leuuk paardjeee.. :p
Ik heb ook een schimmel maar dan wat ouder (en dus ook lichter )
Een tip in de toekomst koop veel schuurblokjes of andere sprays waar je hem mee kan schoonmaken Want ze maken zichzelf zo erg vies

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:35

aah daar hebben we romanov weer

wat een lekkerding is het ook

ziet er netjes uit, mooi setje ook!

Esther_Ziezo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:09

Wat een mooi sjiek paard ....

Setje staat ook echt heel goed

Mooie fotos en rijden ziet goed uit..

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:12

ah! weer foto's van romanov
wat is het toch een heerlijk beest!
Dat setje staat hem echt heel mooi! en hij loopt ook mooi!

pantarhei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:41

wow wat een plaatje je paard, ben helemaal gek van donkere schimmels (en heb zelf twee vossen )

Odin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 16:42

Skribbleee schreef:
Leuuk paardjeee.. :p
Ik heb ook een schimmel maar dan wat ouder (en dus ook lichter )
Een tip in de toekomst koop veel schuurblokjes of andere sprays waar je hem mee kan schoonmaken Want ze maken zichzelf zo erg vies

Die poetsblokjes gebruik ik al regelmatig, hij heeft nu al de neiging om met zijn lichtste delen lekker in de mest of pies te gaan liggen!

Princess_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:45

Ik ben zoooo fan van dit paardje Echt een knapperd...precies mijn smaak Mooie foto's ziet er goed uit hoor

lovelynutia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:45

wat is het toch een geweldig paard

Ninah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:48

Ziet er chique uit hoor. Jullie zijn een leuke combinatie. Zelf moet ik ook mijn schouders meer naar achter doen, ik weet hoe moeilijk dat is.

Het hoofdstel is de Kieffer Anja zeker? Deze heb ik zelf ook pas aangeschaft. Mijn vader had hem voor me opgehaald bij de ruitersportzaak en ze hadden hem een exemplaar met goudkleurige gespen meegegeven. Terwijl ik graag de zilverkleurige gespen wil. Deze hebben ze nu besteld en ik zit daar nu al 3 weken op te wachten (duurt altijd te lang als je het graag wil hebben). Ik vind het leuk om het hoofdstel nu eens op de foto te zien. Ik hield die hoofdstellen topics al in de gaten, maar was hem nog niet tegengekomen. Jij hebt zeker de gewone neusriem? Die met goudkleurige gespen heeft een aansnoerneusriem, maar ik heb meteen gezegd dat ik de zilverkleurige graag met een gewone neusriem wil. Dat lijkt me mooier.

Veel plezier nog met je paard.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:48

Zonde van je houding, stoort het beeld idd. Want je paardje blijf ik super vinden!

jaggie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:53

Vind het echt een erg aansprekend dier om te zien en je rijdt hem ook heel ontspannen, hij heeft er geloof ik echt plezier in.
Commentaar over je eigen houding heb je al gezegd, dus daar ga ik niet ook nog eens over beginnen.

Succes nog met je crack, ga je hem ook starten van de zomer?