haha bont is zeker leuk.

Erg leuke setjes allemaal, en je rijd haar leuk.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) En zonder setje kom je daar bij Stable Rubywhite niet op het paard
joyce B schreef:hahaha, je wilt niet weten hoeveel setjes Wendy heeft liggen... Ik heb niet genoeg matchende kleding (ben maar eenvoudig) En zonder setje kom je daar bij Stable Rubywhite niet op het paard
![]()
Je kan gewoon niet zonder setje opstappen
Gaaf dat jij n vriendin hebt met een eigen paard die je mag rijden!
RakkerTwanko schreef:Leuk paardje, hoorGaaf dat jij n vriendin hebt met een eigen paard die je mag rijden!
![]()
Ziet er goed uit! Leuk setje ook dat licht blauw achtige

Tarah5 schreef:Zow zow, zeer mooie combinatie!!!
Jammer dat het inmiddels alweer verandert is! Maar met een ZZamazone komt het paard er ook!
Joyce rijd a.s. vrijdag mee in de clinic op ruby van deze ZZ amazone heb ik 3 toppertjes bij elkaar...

RUBYWHITE schreef:Tarah5 schreef:Zow zow, zeer mooie combinatie!!!
Jammer dat het inmiddels alweer verandert is! Maar met een ZZamazone komt het paard er ook!
Het paard was er ook wel met Joyce gekomenJoyce rijd a.s. vrijdag mee in de clinic op ruby van deze ZZ amazone heb ik 3 toppertjes bij elkaar...

Volgende keer beter! Een les van Jolien is met een spierpijnvrij paardje in elk geval een aanrader! 

Kan ook erg mooi lopen hoor! Hihi, inderdaad leuk setje, dat blauwe! amondi schreef:weet je dat ik nu pas 1 plus 1 heb opgeteld??? Had je wel even kunnen zeggen dat je DE joyceB was....

stukken beter kan lopen dan we die clinic lieten zien 
,
)

omg corrie, je gaat me nu toch niet vertellen dat je kwartje nu pas gevallen is hè
paard heeft veel in zich en als saskia en ulysses dan samen helemaal 1 zijn dan zorg ik wel dat ik in een andere regio start