Dat setje staat lotte goed zeg

Ziet er netjes uit!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

oja.. over diesporen, meestal steek ik m'n benen te veel af, dus ik denk ik leg me benen voor de foto's goed naar achter, maar het was een beetje ver
haha maar ja, oja meestal rij ik hem ook neit zo kort in de hals en streng, maar hij was best druk, buiten er stond ook een flinke wind enzoo..
verklaart het een beetje 

ze is dus een haflo Arabier
wat was zijn/haar vader?
misschien wel famillie
Gidon's moeder is Helder's Sweet-E en zijn vader is Eagle (v. El Beauty
)
k'spring 1.25 met hem
Zijn moeder is een Welsh-B en zijn vader is een NRPS (61 % arabier) GiorGio_Ndme schreef:ja ik weet van me benen, wordt aan gewerkt, over de schouder weglopen van Gidon komt niet omdat ik te streng ben maar omdat Gidon heel veel moeite met alles heeft, hij is al 13, ik heb hem nu 3 jaar, en rij sinds een jaar aan de teugel en in de bak.. daarvoor reed ik alleen maar in het bos, hij is dus erg laat begonnen, voor mij heeft hij namelijk ook nooit wat gedaan, ik heb hem alles zelf geleerd, en tja hij vind het gewoon moeilijk![]()
Shabrakje is niet te groot hoor, hij past alleen maar dull.. dus lijkt heel groot
!!

wimaju schreef:
dit is peter hier is hij al tegen de 30 jaar
werdt helemaal gek als je ging springen sprong ook overal overheen
ga nog even een springfoto zoeken
vind het zo grappig

dankjewel!!
Ik ben idd erg aan t werk dat hij mijn hand volgt, en meestal doet hij het ook wel, maarja iedereen heeft wel is een slechte dag..
heel erg bedankt voor je tips!! heb hier echt wat aan
GiorGio_Ndme schreef:kijk hier heb ik nou iets aan!!dankjewel!!
Ik ben idd erg aan t werk dat hij mijn hand volgt, en meestal doet hij het ook wel, maarja iedereen heeft wel is een slechte dag..
![]()
vandaag dacht ik ik ga hem maar eens rond en diep rijden, dat moet ik namelijk ook oefenen dat ik van daaruit hem langer kan makenen hem over de rug kan krijgenheel erg bedankt voor je tips!! heb hier echt wat aan

LindeCaspar schreef:wimaju schreef:
dit is peter hier is hij al tegen de 30 jaar
werdt helemaal gek als je ging springen sprong ook overal overheen
ga nog even een springfoto zoeken
vind het zo grappig
Waarom plaats je dit hier?![]()