Ludora schreef:Jeetje Risk lijkt een reus, is me nooit zo opgevallen !!!
haha nee was mij ook nog nooit opgevallen ook pas toen ik deze foto`s zag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ludora schreef:Jeetje Risk lijkt een reus, is me nooit zo opgevallen !!!

maar alles wat er fout ging lag aan mij en m`n been dus risk kon er niks aan doen ( ja oke hij hoefde niet te zeiken om het zonvlekje in de bak
) maar we waren ex equo( of hoe je het schrijft) 2/3 met 151 punten, ach volgende keer weer beter! komende zaterdag doe ik weer mee en ik ga er de hele week hard voor oefenen! zeker met die nieuwe proefjes! 
mijn voet wou in het begin ook niet graag, heb ook eerst een week alleen gestapt en toen op gaan bouwen met kleine stukjes draven, toen ik voor het eerst weer probeerde te lichtrijden zakte ik gewoon door mijn enkel heen(geen last van m`n voet ofzo echt alleen m`n enkel, en dat deed ook gene pijn maar ik zakte er gewoon doorheen) maar nu merk ik wel dat hij weer steeds sterker begint te worden!
imker schreef:De houding van je bovenlichaam laat te wensen over. Als je wat minder achterover gaat hangen en je handen omlaag brengt, ziet het er al veel beter uit.
Verder mag je je paard er iets meer doorheen rijden, want hij fietst gewoon lekker met jou de bak door.
Succes!
imker schreef:Een gebroken voet heeft m.i. niets te maken met achteroverhangen in je zadel.... als je zonder beugels of zelfs zonder been (voor de gehandicapte ruiters onder ons) rijdt, dan zit je ook niet zo achteroverhellend.
Daarbij bedoel ik het opbouwend, niet afkrakend.
foei ik weet het maar het is maar tijdelijk zullen we maar zeggen 

Leuk dekje ook
Oscar schreef:De nakomelingen die ik gezien heb, zijn zonder uitzondering fijne paarden voor de basissport, kunnen aardig uit de voeten en hebben een fijn karakter.
Als ik de foto's zo zie, dan zou het mij verbazen als jouw paard daar niet aan voldoet
Hij heeft een leuke en lieve uitstraling, hij komt op me over als een lief en betrouwbaar dier.
dit heeft hij ook een tijdje gedaan bij zijn huidige eigenaar maar hij is nu wat ouder geworden en is nu al zijn streken kwijt! ik rijd hem nu iets langer dan 3 jaar en hij heeft net 4 keer gebokt ofzo
Vind ik echt het hele type paard niet voor!!
net zoals babyrose en paars en meer van die kleuren die Q moet dragen

juist