Mooi is het daar hë?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ga daar altijd op ponykamp met mn manege
maar was vlg mij niet mee met de rit. Dijvie heb ik niet gekend, dus die zal er wel niet meer zijn... 
)
Wij hebben vaak uitzicht op auto's die willen dat je gaat zwemmen met paard en wagen. Mooie foto's
.
wel kijken niet reageren
Kan nu zo uit m'n hoofd de plattegrond tekenen, haha
Vickelientje schreef:@primera; tijdens de lessen zijn we nooit het bos ingeweest. Toen hebben we eindeloze rondjes door Stroe gereden...mooi dorp...maar aan het eind vd cursus had ik het wel gezien, want groot is het niet![]()
Kan nu zo uit m'n hoofd de plattegrond tekenen, haha
![]()
Ja daarom deden ze dat vast, hadden ze nog geen goede plattegrond van Stroe
. Ja dan zal dat zeker leuk zijn geweest in de bossen. Maar met lessen zal een bosrit ook niet erg leerzaam zijn
moet zeggen dat tussen de auto's (en enge vrachtwagens
) racen ook leuk is... ik kan nu trouwens ook goed achteruit inparkeren (tussen 2 vuilnisbakken
). Als ik mijn koetsiersbewijs heb dan race ik de volgende keer wel mee door die mooie bossen (als mag hoor).
. Dinsdag heb ik een toets van school met het mennen, ik heb gehoord dat we het koetsiersbewijs niet kunnen halen via school (vanaf volgend jaar doen ze dat wel maar dan ben ik al klaar met school) dus moet ik het zelf gaan halen (even sparen
) heb wel 18 menlessen via school gedaan. (2 blokken van 10 weken in totaal waarvan er ook dagen wegvielen).
die daar geparkeerd stond
goed dat ik nog een beetje oplet
zou je dat bij je examen minpunten opleveren ?:P