PonymetKnottie Nike @ Work

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Linde90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 21:59

Het kan niet altijd goedgaan, toch ziet het er best netjes uit, soms mag je wel iets meer de ruimte geven, maarja das mijn mening .

Ik vind dat het er steeds netter uit gaat zien, ga zo door

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 18:15

Dankje, als ik haar meer ruimte geef heeft ze soms nogal de neiging heel hard te gaan draven. En haar eerste reactie met naar beneden lopen = valse knik in de hals. Vandaar dat ik haar vaker eerst wat tegenhoud(als ze te hard gaat) dan vragen en doorvragen. En met het vragen gaat ze dan dus met un valse knik lopen. (Van wat ik denk dat je ziet dat ik haar soms iets meer ruimte mag geven of bedoel je wat anders? )

Naimz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 18:19

Ziet er netjes uit hoor! Vooral de laatste paar foto's! Probeer alleen wel iets minder naar voren te vallen af en toe..

MRIIIS

Re: PonymetKnottie Nike @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 18:23

Leuke foto's; leuk paardje ook Alleen dat meisje dat er na jou op ging mag wel een beetje aan haar houding werken, verder zag het er allemaal wel goed uit..

juliaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 21:36

Pattypaard schreef:
juliaaa; dankje, haha ze is juist meestal te voorwaarts.. Dan moet ik haar echt blijven tegenhouden enz. Veel overgangen en tempoversnellingen rijden doe ik nu steeds meer. (niet te snel 'invoeren') Maar evengoed bedankt

Haha, dan zat ik bij het verkeerde eind
Zat met mijn hoofd bij die middendraf-foto

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 16:40

Naimz; dankje, ik ben erop aan het letten.
RakkerTwanko; dankje, jep idd. is ze ook mee bezig.
juliaaa; kan gebeuren he maar met middendraf wil ze wel vaker erg gaan racen of juist niet