Idd, talk to the hand
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Evelyn91 schreef:
Dat bokken is alleeen als ik in de galop al zit vaak op een lange zijde.. en ik kan der heus wel tegen.. maar het moet niet erger worden en ik d8 misschien weten jullie iets waarmee het kan op houden.. en als xxZanniejxx zegt dat ik em een tik moet geven kan ik dat tog altijd proberen??? En ik snap ook heus wel dat 't vreugde bokjes zullen zijn..
Iriskee schreef:Nee, maar de TS gaat er van uit dat zij der verstand van heeft.
Ze kan nu ook naar jou advies luisteren..dat is eigelijk precies het zelfde![]()
Als jij in de sloot springt, gaat ze der toch ook niet achter aan![]()
![]()
Navidad: heeft wel een punt volgens mij
.
sammie_44 schreef:Les nemen. Met een jong paard moet je (als je zelf nog niet zoveel ervaring hebt)nooit alleen aan de slag ermee gaan. In de kortste keren heb je het 'verpest'.
Navidad schreef:het talentenplan zegt niks over de ervaring met een jong paard.
Ik geef je alleen tips en kaffer je niet uit het is maar hoe je het wil zien. ik los het op me eigen manier op en zal een paard nooit een tik geven onder een vreugde (niet snappen) bok.
Of jij dat wel en niet doet, dat is niet mijn probleem en dat moet je ook zelf weten. maar wat ik probeer te zeggen leer je paard begrijpen. Dan kan je wel bij het talenten plan zitten maar dat zegt niks.. Elk paard is anders, en een jong paar dis inderdaad gewoon een vergelijking met een kleuter die ook nog van alles moet leren. dat zeg ik ook alleen met een voorbeeld.
dus vat me niet verkeerd op dit zijn gewoon tips waar je om vraagt.
achterhand er goed onder en rijden
u_c_lover schreef:bokken inderdaad met je been oplossen en hem lekker voorwaarts rijden en dat knarsen negeren en kijken of dat die dat nog lang blijft doen. en tja het blijft een jong dier dus heeft vast nog wel vaker zulke vreugde streken