MirandaFuego schreef:Mooi hoor staat het!
Nu wel oppassen dat de ruinen niet naar hem gaan fluiten, gna, gna!
Leuke broek ook, is het een rijbroek of een jogging?
Doe ik zelf namelijk ook wel aan als ik ga rijden.
Probeer goed te gaan zitten en dan constant te blijven, ook met de aanleuning, niet zo los/vast, als hij nageeft licht en zacht met je handen maar niet té veel losgooien anders blijf je vragen- nageven- te losgooien.
Probeer vragen-nageven-hou hem dan in een elastieken verbinding.
Maar dit is allemaal zó opgeschreven, de praktijk is ietsje moeilijker, haha!
Maar het is heel goed dat je zo met je zit bezig bent, goed van je, het is toch heel belangrijk dat je het zélf goed doet, anders snapt je paard het ook niet!
Het is heel moeilijk omdat je én op jezelf moet letten én op je paard....
Coen is echt heel leuk en ik heb het idee dat het steeds ietsje beter gaat, merk je zelf ook dat hij best nageeflijk is als je het vraagt?
Een beetje constantheid en ietsje meer rust dan gaat het lukken!
Bedankt Miranda. Ja ik heb heel gauw de neiging om TE VEEL los te gooien, dan denk ik "jaaa hij is braaf" *teugel los*
Niet goed van mij eigenlijk, maar moet ik is heel goed op gaan letten! Laatste tijd gaat het weer ietsje beter (qua nageeflijkheid).. Tijdje geleden drukte die z'n rug weg, hoofd in de lucht 'lalalalalala'
maar het gaat langzaam aan de goeie kant op geloof ik..
@ de zadelkenners; Het zadel ligt toch echt goed, klappert of kiept niet en de boom is niet te smal of te breed. Die mensen hebben er echt wel verstand van hoor en blind zijn ze zeker niet
!