het is zoooon knappe hengst, btw shan nu het weer beter word, kom je nog een keertje langs?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Shanna16 schreef:Rocco1 schreef:wederom mooie foto's.. gaat het bij jullie ooit slecht? dat vraag ik me wel eens af als ik al die foto's bekijk. mooi dier
Je moest eens weten!
Dat het goed gaat is zeldzaam...
Maar het begint steeds fijner te gaan, dus ik hoop dat het 'slecht gaan' straks zeldzaam is

Ziet er echt super uit joh. Vooral die 2 laatste foto's van de oprichting echt supersuper
GOed joh.
(not) Alsik imjn moeder zo ver krijg mag het misschien wel?talented schreef:Dat is het voordeel van foto's plaatsen he, je kan gewoon een selectie van de mooiste maken en die online gooien! Ziet er goed uit verder hoor!

Shannaaa!! Wat vreet jij uit met dat lekkere ding zeg! Wat ziet het er gelikt uit! 

Wel fijn dat je nog lekker op het land kunt rijden, bodem ziet er trouwens goed uit. Dat hoef je hier niet te proberen; dan wordt het één modderfestijn. Als ie zo door blijft lopen moet die L denk ik geen probleem worden!

Volgens mij vliegen jullie door de L heen. Succes!!!