Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Quirinake schreef:voor er nog reacties komen over de slof, ik heb de slof er strak aanzitten jaDat was zo die dag, normaal rijd ik zonder. Maar ze hing de dagen ervoor al de ezel uit, wegens omstandigheden. En als je voelt dat je een bommetje soms onder je hebt, neem ik hem wat korter. Wànnéér zij LOST, dan zeg ik: ok, zo moet het, en dan geef ik ook toe. En ik heb een film die bijna een uur duurt maar ik los wel wat meer dan hier met die éne foto hier in mn topic hoor
![]()
Geen paniek
en dat het zo lijkt, wil niet zeggen dat het zo is. En ik heb vorige week weer wat instructies gehad, en al zeg ik het zelf. Ik reed haar toen verkeerd, de beweging ging weg, ze liep niet los in het lijf, maar hoe ik nu rijd met haar loopt ze wél los door het lijf en losser in die houding.
ziet er echt super netjes uit zeg
Olrike schreef:Mag ik vragen hoeveel gewicht je in je handen hebt?![]()
Jij geeft aan dat wanneer je paard loslaat, jij dat ook doet. Dus jullie zijn gewoon met elkaar aan het gewicht-heffen. Zeker als dan ook nog de slof eraan hangt. *Poeh*
Jij hebl je spieren zeker wel goed getraind! En wanneer je paard loslaat loopt het paard ook in een vele lagere halslijn.
waaaaaaarom zeg je dat nou
(
) 

Prachtig!

Olrike schreef:
Mag ik vragen hoeveel gewicht je in je handen hebt?![]()
Jij geeft aan dat wanneer je paard loslaat, jij dat ook doet. Dus jullie zijn gewoon met elkaar aan het gewicht-heffen.
)
.

ja bedankt hoor! Met de kleine ook alles goed 

! Ik vind het geen onsympathiek dier om te zien, maar de manier van rijden/bewerken staat mij ook niet geheel aan zoals al eerder vermeld is in dit topic. En een appuyement is niet het hoofd de kant uit frommelen waar hij heen gaat en hem om duwen met het been he?! Er is nog genoeg werk, en ik zou streven naar een paard dat lekker soepel te bewerken is, zonder een strakke slof, voordat ik die kunstjes ging meenemen tijdens het rijden in jouw situatie!