Al vind ik dat ding op ze hoofd verschrikkelijk lelijk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Als je nu ook nog raad wat we gaan laten zien win je een voetreis naar Dronten om te komen kijken

En als hij dan eindelijk snapt dat ik wil dat hij in het compliment gaat liggen gaat hij eerst een kuil staan graven... Denk dat ze daar in Dronten niet blij mee zijn
Op de foto's ziet het er goed uit, maar irl gaat het nog niet zo soepel en vlotjes, dus eerst nog even oefenen 
Jullie humor en ik stress
Baruti vond er idd volgens mij weinig aan, alle aandacht naar dat andere zwarte beest en hij, ook zwart! kreeg bijna geen aandacht!
Het was eerst in Lelystad maar de locatie is gewijzigd, we gaan nu naar Dronten. Enneh, vervoer is iets aan te doen he! Laat maar weten 
Daarbij vind ik het niet mooi, maar ik vind dat het het wel een beetje afmaakt
Citaat:Ik wilde Jolijn er al op zetten
Amable schreef:Emma_Ivana > Je gaat door voor de wasmachine!Als je nu ook nog raad wat we gaan laten zien win je een voetreis naar Dronten om te komen kijken
![]()

. Veel sucses met je show! 
Want je hebt wel gewonnen hoor!
Robijntjah schreef:
Zou je daarvoor niet eens even toestemming vragen?!![]()
Haahahaha, nee op de show echt duidelijk niet, jij wil graag in de spotlights staan, ikke niet
dan doe jij het stukje onder het zadel erbij, dan is echt alles roze 
Zou jij het doen?
Ik ben btw ook in Balkbrug geweest, hoop volgend jaar ook mee te doen
De show die ik zaterdag geef is vanuit www.friespaardenforum.nl Het evenement vindt plaats in de Flevomanege in Dronten. Kom je ook?!
Amable schreef:Vooruit Jolijn, doe ik het wel weer alleen
Emma> Per voetreis?Want je hebt wel gewonnen hoor!
![]()
Dank jullie wel!
Als ik zin had had het gekunt 
Wel leuk

erg mooi beessie zeg.. en dat pluimpje vind ik juist wel wat hebben 
goeie combi zo!
xtostarlight schreef:Ik zou het niet doen nee, maar ik heb geen roze haar dus ik pas er ook niet bij

Hoewel ik mezelf ken, vooral onwijs zenuwachtig maar als ik dan eenmaal bezig ben gaat het "vanzelf". Nu moet alleen Jauke nog "vanzelf" gaan
Ach, over 4 dagen is alles alweer voorbij!