En de eigenaar heeft meer verstand van mennen haha, dus om daar les van te krijgen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

je richt meer kwaad aan dan goed.
en ik rij trouwens wel altijd met cap hoor maar ik rij niet waar `Liennuh` ook rijd dus mijn cap ligt daar niet en is trouwens ook helemaal doormidden door mijn val dus dat bewijst maar weer hoe belangrijk een cap is. en masha is niet een paar maanden onder het zadel hoor al veel langer en het lijlkt nu of ze een gevaarlijke pony is ozo wat ze totaal niet is. Tuurlijk is een cap nodig maar om even 5 min wat rond te stapen zonder cap vind ik niet iets misdadigs ofzo >;)
dus maak je maar niet druk en slecht materiaal?? hoezo dat? de neusriem was gewoon te klein en daardoor erafgehaalt, daarmee kan je nog wel rijden lijkt mij pOptII schreef:ik ben het caploze meisjeen ik rij trouwens wel altijd met cap hoor maar ik rij niet waar `Liennuh` ook rijd dus mijn cap ligt daar niet en is trouwens ook helemaal doormidden door mijn val dus dat bewijst maar weer hoe belangrijk een cap is. en masha is niet een paar maanden onder het zadel hoor al veel langer en het lijlkt nu of ze een gevaarlijke pony is ozo wat ze totaal niet is. Tuurlijk is een cap nodig maar om even 5 min wat rond te stapen zonder cap vind ik niet iets misdadigs ofzo >;)
![]()
en o ja dat singelwond was trouwens gewoon zand hoor ik weet nog dat ik dat eraf had gepoetst Eline![]()
dus maak je maar niet druk en slecht materiaal?? hoezo dat? de neusriem was gewoon te klein en daardoor erafgehaalt, daarmee kan je nog wel rijden lijkt mij

) weer
maar verder snap ik je wel hoor
melisje999 schreef:van je cap is waar, we zeggen alleen maar dat het miss niet slim is op een oningereden ponymaar verder snap ik je wel hoor
)

Die zijn wel grappig. pOptII schreef:melisje999 schreef:van je cap is waar, we zeggen alleen maar dat het miss niet slim is op een oningereden ponymaar verder snap ik je wel hoor
dat bedoel iknu juist ze is wel ingereden, snap ook niet waarom Eline dat zegt

pOptII schreef:melisje999 schreef:van je cap is waar, we zeggen alleen maar dat het miss niet slim is op een oningereden ponymaar verder snap ik je wel hoor
dat bedoel iknu juist ze is wel ingereden, snap ook niet waarom Eline dat zegt

magk vragen hoelang je rijd
De rest is van de oude eigenaar.
lorretafan schreef:ik vind die fotos egt verschrikklijk om te zien ik wil neit banketstaaf doen! je zet je hand heel erg vast op de fotos je zet veel te veel kracht en trekt de pony in de krul!geen wonder dat ie zn mond de heletijd open heetf hij probeerd gewoon uit jou greep te ontsnappen! je handen zitten doorgaans veel te laag en je zit in stoelzit en die tenen sorry maar daar heb ik geen goed woord voor overr!het lijkt me ind een goed idee om les te nemen want aan de fotos en het filmpje te zien zit je de pony in de weg!als het hoofd nageeft moet jij ontspannen, en als de pony zo slecht ingereden is waarom vraag je niet of een kundige ruiter erop rijdt en het lijkt me dan zowieso neit verstandug om naar buiten te gaan en al helemaal om zonder CAP te rijden!!!!!!!!!!!! sorry voor de negatieve uitspraken maar ik vind diter te erg uitzien,,,magk vragen hoelang je rijd
!
..veronoz schreef:lorretafan schreef:ik vind die fotos egt verschrikklijk om te zien ik wil neit banketstaaf doen! je zet je hand heel erg vast op de fotos je zet veel te veel kracht en trekt de pony in de krul!geen wonder dat ie zn mond de heletijd open heetf hij probeerd gewoon uit jou greep te ontsnappen! je handen zitten doorgaans veel te laag en je zit in stoelzit en die tenen sorry maar daar heb ik geen goed woord voor overr!het lijkt me ind een goed idee om les te nemen want aan de fotos en het filmpje te zien zit je de pony in de weg!als het hoofd nageeft moet jij ontspannen, en als de pony zo slecht ingereden is waarom vraag je niet of een kundige ruiter erop rijdt en het lijkt me dan zowieso neit verstandug om naar buiten te gaan en al helemaal om zonder CAP te rijden!!!!!!!!!!!! sorry voor de negatieve uitspraken maar ik vind diter te erg uitzien,,,magk vragen hoelang je rijd