Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
talented schreef:Ik vind hem aardig "eng"in de hals voor een paard dat M2 loopt. Je rijdt hem niet lager, zoals je zelf aangeeft, maar hij loopt gewoon achter de loodlijn!

suc6 Rapiti schreef:talented schreef:Ik vind hem aardig "eng"in de hals voor een paard dat M2 loopt. Je rijdt hem niet lager, zoals je zelf aangeeft, maar hij loopt gewoon achter de loodlijn!
Dat vind ik ook.
Probeer zijn hals als het ware meer te laten 'vallen'. Hij loopt nu erg met zijn neus naar de onderkant van zijn hals. Hij moet zijn hele hals naar beneden brengen en zijn neus dus 'meer naar de onderkant van zijn borst'. Snap je wat ik bedoel?
Veel succes in de Z!

..graag zelfs 
nadina schreef:Ik heb je profiel even bekeken: wat een super leerpony zeg! En wat fijn dat het bij jullie ook zo goed gaat! Veel succes in het Z straks en gefeliciteerd met je (dikke) punten!
!!
Toad schreef:Je loopt constant achter de loodlijn, heb het gevoel dat dit komt omdat je je paard teveel naar je toe trekt zegmaar. Ik vind ook dat je benen geen ontspannen houding hebben, en je trekt je hakken op.
Succes in het Z
kusje!!