Nieuwe aanwinst (v. Ooseven) @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Odin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 09:41

Mooi dier en jullie vormen al een mooie combinatie. Wat je handen betreft heb ik het idee dat je enorm terugwerkt met je binnenhand en deze (nog) teveel vasthoudt, waardoor je dier niet optimaal kan lopen. Maar je hebt hem pas heel kort, dus dat gaat vast wel goedkomen met training en instructie!
Succes met je paard, hij is echt mooi!

Jan_VT

Re: Nieuwe aanwinst (v. Ooseven) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 11:15

Zo op de foto vind ik het een aansprekend paard. Vooral onder het zadel Veel plezier ermee!

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 11:40

Wat een mooi paard zeg! Erg mooi model zit er in en het setje staat hem ook knap. Nog een kleine tip op het rijden, naast de positie van je handhouding (handen bij elkaar houden, niet op je been leggen, lekker voor je boven de manenkam houden), probeer het neusje ook ietsje meer voor de loodlijn te houden. Je schreef dat er wat spanning was, dus daar kan het natuurlijk ook aan liggen. Maar als je hem iets meer voor die ll houdt en hem niet stoort met je handen, komen de gangen er ook stukken beter uit!
Verder nog heel veel succes ermee!

Maseike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 12:16

Ja wat moet ik ervan zeggen alles wat met 00 seven heb te maken moet ik zien dus ook dit hihih
Mooi paard.

Heidie en monchique

Ziiggy__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 12:24

Jullie vormen een leuke combinatie.. foto 5 vind ik erg mooi

Loezoe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 19:14

Javayo schreef:
Hij ziet er uit als een heerlijk paard! maar ja, het is ook een 007 hè! Vooral z'n galop ziet er goed uit!

Nou over je handen is al genoeg gezegd. Ik doe trouwens het zelfde... dat terwijl hij juist heel fijn ontspannen gaat lopen als ik voor m'n gevoel m'n handen overdreven naar voren doe. Geldt voor jou paard wellicht ook??

Uvaldi is mega gevoelig in z'n mond dus heb op 't moment amper wat in m'n handen, puur een super lichte verbinding. Als ik m'n handen echt vast zou zetten, dan komt ie meteen in verzet, geen twijfel over mogelijk. 't is wat dat betreft een échte heethoofd, dus dat vindt ie nooit goed. Voor mij wel een enorme overstap, aangezien mijn vorige pony juist veel meer contact nodig had om lekker te kunnen sjouwen.
Maar zoals gezegd, er wordt hard aan gewerkt

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:15

Mooie foto''s! En ook super mooi setje!

daisy2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 20:33

hey marloes,

weet niet of je me kent ( van de hypo sport) wat jammer dat je aron verkocht hebt, vond hetecht een hele gave haflinger. maar ook dit maal heb je een heel leuk paardje wat makkelijk kan lopen. veel succes verder.

en meer foto's zijn welkom

Loezoe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 21:16

daisy2 schreef:
hey marloes,

weet niet of je me kent ( van de hypo sport) wat jammer dat je aron verkocht hebt, vond hetecht een hele gave haflinger. maar ook dit maal heb je een heel leuk paardje wat makkelijk kan lopen. veel succes verder.

en meer foto's zijn welkom

hoi Daisy,

ik moest even in je profiel spieken, maar weet zeker wie je bent!!! Ik kom nog steeds veel te vaak bij Edwin, haha!!

Mijn haffie was idd een erg leuk beessie, maar hij vroeg zó enorm veel tijd, dat 't niet meer te combineren was met school. Uvaldi vraagt wat dat betreft wat minder tijd en met hem kan ik ook verder in de dressuursport.

Meer foto's komen zeker snel!!! Deze week krijg Edwin mijn nieuwe PK pad binnen (ik kom er écht veel te vaak ) dus dan mag Uvaldi die even showen

xAstrid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 21:26

is dit de nieuwe kleur anky red?.... wil me zus weten

Loezoe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 21:28

astridXlaura schreef:
is dit de nieuwe kleur anky red?.... wil me zus weten

Jeps, helemaal!

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 16:21

Hey,
Leuk paard maar ik heb nog wel wat commentaar, het is een jong paard, en ik vind je wel héél erg streng inwerken met je handen. je hebt de mond van zo'n jong paard heeeeeel snel verpest. Het ziet eruit alsof je je handen gewoon vastzet op de hals, breed, vast, en ze staan daar en komen daar ook niet meer vandaan, zélfs op de lichtrij foto's zie je dat. hou ze eens wat korter bij elkaar, zet ze niet zo vast en geef als je paardje na geeft ook eens na!! ik kan niet anders zeggen als dat ik het er heeeeeeeeeeel erg streng / strak uit vind zien! érg onvriendelijik enm gespannen.

Probeer daar wat aan te doen, niet voor mij, niet voor jezelf, maar vooral voor je mooie paardje..

Groetjes
Anne Succes!

lorretafan

Re: Nieuwe aanwinst (v. Ooseven) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 16:25

wauw zeg,.! zown mooij paard en je rijd hem goed! niks opan te merken!!!! en ik zou vooral je kinin de lucht bljijven steken kom je zelfverzekrd over op wedstrijden fantastisch hoe hij beweegt zo ruim!!!!! zeker wedstrijden met em gaan doen,.