Arabiertje @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fleur_aron

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 17:26

ik denk dat se gewoon wil klieren, ik weet het wel zeker, want de eerste keer dat ik er op zat, dee ze het kei braaf! en toen die keer daarna opeens niet meer dus, we moeten haar gewoon nog even wat beter leren kennen. en als je met je binnenbeen tegen haar buik drukt sprong ze af en toe ook aan in galop , dus !

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 17:47

Het kan ook zijn dat ze spierpijn heeft, dat had ze de eerste keer nog niet.
Ook kan het zijn dat jij iets doet waardoor ze het niet snapt of waardoor ze vast komt te zitten.
Ook kan het zijn dat ze de eerste keer overdonderd was, dat gebeurd vaker.
Dus klieren lijkt me niet, paarden werken altijd graag mee, als jij het maar op een goede begrijpelijke en rustige manier brengt!

ElineThera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 17:48

Leuke pony,
Het rijden ziet er goed uit.
Jammer dat ze dan zo met het hoofd loopt te schudden als je de teugels kort neemt, ik heb niet alles gelezen dus ik weet niet of het al gezegt is maar:
Houd je handen recht op, de duim naar boven want ik zie dat je je handen plat legt, net als je op een piano speelt...

Maar het ziet er wel goed uit hoor
Veel plezier met het rijden enz.
Ik hoop voor je dat het goed komt met haar hoofd dat ze niet meer zodoet enzo

Hanin

Re: Arabiertje @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 19:22

Arabieren lopen sneller met hun hoofd in de lucht...als je ze niet goed rijdt, ja, maar dat lijkt me met elk paard.
Mijn arabiertje loopt echt met zijn hoofd in de lucht ...
Hij is toch een 100% arabisch volbloed..
Ontopic: Probeer goed op je kont te blijven zitten en met je benen en je zit naar je hand toe te rijden.
Geduld is de sleutel tot succes