Paar foto's eerste keer ZZ-licht :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Idra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 17:35

Dat ziet er netjes uit!
Bij welke federatie in Belgie rij je dan? De LRV? Omdat je het over ZZ licht hebt?

Solvej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 17:41

Lydiia schreef:
Heee... ik kan me jou nog herinneren van fotoos die je plaatste van jou en je paard Okkie en Treasure... Wat is er intussen allemaal gebeurd?
Dit ziet er goed uit!
Heb je je andere paard ook nog??

Veel geoefend
Treasure heb ik helaas moeten verkopen als fokmerrie doordat ze een verbening van het hoefkraakbeen had. Heb intussen een jonge hengst die ik volgend weekend voor de eerste keer ga starten en nog een die Prix St. George heeft gelopen, maar die is voor de verkoop zodra die weer op niveau loopt.

Het is M9 wat ik reed dat is de belgische ZZ-licht, maar als ik M9 opschrijf begrijpt niemand wat ik bedoel, ik snapte (en ben er nog steeds niet aan gewend) iig niks van de belgische niveaus

In het winterseizoen tellen de punten niet mee voor selecties en dat wordt min of meer als oefen seizoen gezien, vandaar dat het in de winter wel mag. Beetje rare regeling...

Imala204

Re: Paar foto's eerste keer ZZ-licht :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 16:51

Hoi Solvej, leuk dat je eindelijk eens wat foto's hebt uitgezocht ! Kan ik ze eindelijk ook op mijn foto site zetten.
Hoop dat vandaag de foto's van Versace ook goed gelukt zijn. En dat hij as zondag zijn vuurdoop tijdens de PAVO Challenge goed doorstaat!!! Ben er dan waarschijnlijk helaas niet bij om te filmen/fotograferen als ik geen vrij kan regelen op mijn werk
Trouwens jammer dat hij zo snel naar Taiwan moest!!! Daar had je nog heel wat mooie wedstrijden mee kunnen rijden.

Idra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:47

Solvej schreef:

Het is M9 wat ik reed dat is de belgische ZZ-licht, maar als ik M9 opschrijf begrijpt niemand wat ik bedoel, ik snapte (en ben er nog steeds niet aan gewend) iig niks van de belgische niveaus

Aha M9 Als Belg kan ik me er dan een goed beeld van vormen, beter dan van ZZ licht

Hebben ze nog een vacature bij Verwimp ?

Solvej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 18:03

Haha, toevallig wel, we zoeken met spoed een goeie groom

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 23:13

Ziet er super uit zeg!
Maar dat zijn we van jou wel gewend