Mijn "dress" draver @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Imitador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 22:50

Ik vind het er ook super uitzien, kan aleen een tip geven (tis een detail, meer kan ik niet vinden ) misschien kun je beter lichrijden (het lijkt tenminste alsof je alles doorzit) en daarmee wat voorzichter zijn, aangezien hij eerst met zijn koppetje omhoog liep en dus nog niet zo sterk in de rug is. Maar het is een detail! Vind het er heel fijn en ontspannen uitzien, zowel bij jou als bij hem!

_SteR_

Re: Mijn "dress" draver @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 13:54

Dankje ,, (Ook voor de kleine tip )

Ik rijd BtW bijna altijd licht ..
Maar het lijkt op de foto's inderdaad z0 ..

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 14:16

Hey,

Nou als het een echte drafer is geweest die voor de kar liep met wedstrijden, dan heb je dit mooi snel gedaan in 4 maandjes

Galloway

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 17:49

Leuke foto's ziet er goed uit joh

Toch nog even voor de duidelijkheid: een draver draaft op de drafbaan. Een Engels volbloed die op de baan is geweest heet een galoppeur of Renpaard en galoppeert...
Dus als jouw beestje een Engels volbloed is van de renbaan, dan is het dus een renpaard geweest

lorretafan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 20:39

wat een leuke draver!! ik dnek dat je de teugels wat korter kan nemen en je hakken meer uitdrukken en over je tenen zeg je zelf al.. ook zou ik wat meer voorme uitkijken