Ik op Soraya (Foto`s)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NoomsJJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 17:44

hafgirl15 schreef:
Dan hoop ik dta je je iegen netter rijd en daar wel les mee hebt.

Heb je dan ook nog tips als je toch commentaar loop te geven...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 21:28

hafgirl15 schreef:

zo baf, die staat he hafgirl15? als je dan toch niet al te subtiel commentaar loopt te geven, kun je ons misschien ook vertellen waarom je vind dat ze nu niet netjes genoeg rijdt. Ik denk dat we meer hebben aan onderbouwd commentaar dan aan deze hersenloze opmerking, sorry dat ik het zeg

poes

Re: Ik op Soraya (Foto`s)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 23:38

Ik eb hier nu al tig topics gezien met die pony en niet 1 waar ze eens netjes loopt. Hier is het wel al veel beter dan de vorige topics, maar er zijn ook niet veel foto's om te oordelen.

Tips; rijd gewoon lekker voorwaarts, rijd veel overgangen en grote wendingen, zet haar scherp aan je hulpen. Laat hulpmiddelen zoals slof of sporen maar voor wat ze zijn. Het is een leuk paardje maar er zit zoveel meer in!

hafgirl15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 11:42

Anique_Vaandrig schreef:
hafgirl15 schreef:

zo baf, die staat he hafgirl15? als je dan toch niet al te subtiel commentaar loopt te geven, kun je ons misschien ook vertellen waarom je vind dat ze nu niet netjes genoeg rijdt. Ik denk dat we meer hebben aan onderbouwd commentaar dan aan deze hersenloze opmerking, sorry dat ik het zeg

Je hebt gelijk, sorry voor dit botte commetaar,
Maar dacht even aan een eerder to[pic waarin deze pony nogal ruig gereden werd. Deze keer valt het reuze mee. Tips heb ik al gegeven, nogmaals sorry! Dit was wel heel bot

NoomsJJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 20:24

oke ja klopt deze pony was toen bereden door sorayalover1