En behalve je ouders heb je toch vast wel mensen die met je mee willen gaan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
monsera schreef:_Piccolo schreef:ik vind hem niet aan de teugel lopen een beetje jaah .. maar aan de teugel lopen dan loopt die helemaal met de kop rond en deze nike
..probeer hem te ontspannen zodat die ronder gaat lopen .
Waar zie jij dan dat hij niet ontspannen is???
Hij is juist heel ontspannen en geeft op sommige foto's zeer mooi na en dat is heel wat anders dan aan de teugel rijden.Waar jij dan waarschijnlijk mee bezig bent.Ik zie 10 keer liever deze foto,s
Ik vind het er heel fijn uit zien er kan zeker nog wel wat verbeterd worden maar je bent echt goed bezig zo.Als je hem zo mooi laag en rond rijd rek je de hele bovenlijn van je paard op.Lekker zo door rijden dus.
veraA schreef:Is er niet iets in de buurt waar je wel een startkaart voor kan hebben dan ? Trailer kun je zo huren, en je kan eventueel ook naar de wedstrijd toestappen, zorg je dat je er een kwartiertje voor je proefje bent, je hebt dan toch al heel goed losgestapt/gedraafd, dan zet je in de losrijbak de laatste puntjes op de i, en klaar is patty
En behalve je ouders heb je toch vast wel mensen die met je mee willen gaan?
_Piccolo schreef:ik vind hem niet aan de teugel lopen een beetje jaah .. maar aan de teugel lopen dan loopt die helemaal met de kop rond en deze nike
..probeer hem te ontspannen zodat die ronder gaat lopen .
zo bedoel ik het niet ...
ma laat maar !
je begrijpt verkeerd