Nike & ik @ rijden > wedstrijdje??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:41

Is er niet iets in de buurt waar je wel een startkaart voor kan hebben dan ? Trailer kun je zo huren, en je kan eventueel ook naar de wedstrijd toestappen, zorg je dat je er een kwartiertje voor je proefje bent, je hebt dan toch al heel goed losgestapt/gedraafd, dan zet je in de losrijbak de laatste puntjes op de i, en klaar is patty
En behalve je ouders heb je toch vast wel mensen die met je mee willen gaan ?

Nienke_a

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 20:05

Je pony loopt lekker ontspannen!
Niet in de krul getrokken idd maar gewoon lekker ontspannen ( in de filmpjes het briesen is ook een teken van ontspanning) Commentaar op je houding heb je zelf al gegeven.

En je gaat inderdaad wel een beetje snel!
Misschien kan je proberen om zijn achterhand er nog wat beter onder te rijden?

_Piccolo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 20:09

monsera schreef:
_Piccolo schreef:
ik vind hem niet aan de teugel lopen een beetje jaah .. maar aan de teugel lopen dan loopt die helemaal met de kop rond en deze nike

..probeer hem te ontspannen zodat die ronder gaat lopen .

Waar zie jij dan dat hij niet ontspannen is???

Hij is juist heel ontspannen en geeft op sommige foto's zeer mooi na en dat is heel wat anders dan aan de teugel rijden.Waar jij dan waarschijnlijk mee bezig bent.Ik zie 10 keer liever deze foto,s

Ik vind het er heel fijn uit zien er kan zeker nog wel wat verbeterd worden maar je bent echt goed bezig zo.Als je hem zo mooi laag en rond rijd rek je de hele bovenlijn van je paard op.Lekker zo door rijden dus.

zo bedoel ik het niet ...
ma laat maar !
je begrijpt verkeerd

_Piccolo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 20:11

Pattypaard !
Je kunt zeker op concour gaan !
want dat ziet er niet slecht uit ..!
super ..
alleen volgens mij verbeelde ik me dat sorry !..
maja ... veel succes op wedstrijd he !

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 21:10

veraA schreef:
Is er niet iets in de buurt waar je wel een startkaart voor kan hebben dan ? Trailer kun je zo huren, en je kan eventueel ook naar de wedstrijd toestappen, zorg je dat je er een kwartiertje voor je proefje bent, je hebt dan toch al heel goed losgestapt/gedraafd, dan zet je in de losrijbak de laatste puntjes op de i, en klaar is patty
En behalve je ouders heb je toch vast wel mensen die met je mee willen gaan ?

Ehm.. opzig zijn er hier in de buurt nog wel aardig wat wedstrijdjes. alleen met de trailer is het al bijv. 20 min. (echt, helden, neer, beaxem, roggel) Van de man daar mag ik wel met Nike wedstrijdjes gaan rijden, wel niet elke week ofzow dat vindtie teveel maar voor een paar keer wel. Alleen hij wil (van wat ik nu weet) ook niet mee en heeft er ook niet echt verstand van. En zou nu verder niet echt iemand weten die met me mee zou willen gaan(en er ook een beetje verstand van heeft)... wel kinderen maar dat is niet genoeg zegmaar
Hij zei ook al van ga er maar te voet heen dan, maarja.. me moeder vind naar de manege gaan al erg(is met de fiets ongeveer kwartiertje vanaf Mariska en Nike al doet ze dat wel voor un keer.)
Ik ga wel nog met mun ouders praten erover..maar helaas weet ik eigenlijk zeker dat het er niet inzit Maar.. me moeder heeft me beloofd dat we op oefenwedstrijd gaan.(al is het maar een keer, beter iets dan niets )

oatswoats, dankje briesen doet ze heel vaak..en meestal 3 keer achterelkaar Met achterhand er beter onder te krijgen ben ik mee bezig..ut gaat al een stuk beter dan eerst

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 21:18

Ja ik wil best met je mee, om je proefje voor te lezen!!! Maar ik kan je nergens heen brengen!!!

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 19:32

das fijn!

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:38

Jullie zijn goed vooruit gegaan!
Echt waar!
Als je 't leuk vindt, zou 'k zeker een keertje starten.

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:49

Ziet er weer goed uit patty
Ik wist wel dcat het goed zou komen! Ik heb het idd liever zo, ontspannen laag NIET IN DE KRUL dan hoog, stijf en de rug weg-drukkend!
Ik zou zeggen, ga zo door, als je zelf voelt dat hij eraan toe is, kan je hem voorwaarts neerwaarts rijden, het ontspannende gedeelte zit er al mooi in! Die boog in de nek komt nog wel
Ik zou zeggen, start voor de gein is op een onderlinge wedstrijd, ik heb net mijn 2e erop zitten, niet teveel spanning, en ik doe het 1 keer in de 2 maanden! Gewoon lekker op je dooie gemakje niet teveel in 1 keer doen is er nooit is een keer een onderlingetje op de manege? bij mij wel maandelijks, of misschien een leuk idee om daar voor te dragen? niet geschoten is altijd mis! Heel veel succes!

ChingYi_Dino

Re: Nike & ik @ rijden > wedstrijdje??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 20:31

heey, ziet er goed uit hoor
Blijf wel netjes rechtop zitten he
Een wedstrijdje zal prima gaan
Maar waarom willen die je niet brengen?

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 21:05

dankjullie!
Nikki_jimmy.; idd! ben nu aan het werken(onder andere) aan het voorwaarst neerwaarst. met ur hals recht doet ze ut super.. maar mooi rond nog niet goed genoeg, vrijdag wel maar dat was van korte duur
Jammer genoeg is bij de manege waar ik rijd het nu zo dat je alleen op manege pony's mag starten.(anders wil iedereen) en het is zo goed als nooit. Op andere manege hier opzig wel in de buurt zijn wel vaker wedstrijden maar lijkt me niet dat ik daaraan mee mag doen. Als 'buitenstaander' + ik rijd bij hun concurent.
Vandaag proefje gereden.. ging best goed, behalve dan dat ze soms niet te sturen was. Maar eerst was het altijd proefje = heel gespannen,rug vastzetten, hoofd in de lucht, dribbelen of keihard galopperen.

chingyi; het is niet alleen het brengen, waar ook veel tijd in gaat zitten. maar ze moeten ook daar erbij blijven. en mijn moeder heeft daar geen zin in wat ik heel erg jammer vind!

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 21:06

ja ok, dat wel, achja
Wel leuk dat je een oefen-wedstrijdje mag rijden

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 21:09

Ja idd.. maarja, eerst zien dan geloven (met mijn moeder )

xAstrid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 21:09

Waarom was je pony stout in het tweede filmpje?.... zie der niks
"stout " aan...

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 21:23

Nou ik draafde aan vanuit stap, en dan wil ze soms nogal gaan eh.. springent in draf gaan, dan der kop hoog in de lucht steken en rennen maar. Alleen laat ik dit dus niet toe, maar ze wouw ut weer gaan proberen. Dan word ut zo snel als lukt weer terug naar stap en daarna weer proberen goed aan te draven.

xAstrid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 21:24

Owhh.. OKee! niet gezien op 1 blik

Jytte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 21:32

_Piccolo schreef:
ik vind hem niet aan de teugel lopen een beetje jaah .. maar aan de teugel lopen dan loopt die helemaal met de kop rond en deze nike

..probeer hem te ontspannen zodat die ronder gaat lopen .

zo bedoel ik het niet ...
ma laat maar !
je begrijpt verkeerd

[/quote]

nu ben ik wel erg benieuwd hoe je het wel bedoeld..

super patty! ik vind dit wél een heel mooi ontspannen beeld!!
[/quote]