Monchique @ NK Wanroij L2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 11:54

Goed gedaan hoor Kate!

Het lijkt echter veel puntenverschi, 17 punten. Maar als 1 jury per onderdeel een puntje minder geeft dan de andere, dan zit je er zo aan.

Maar de NK's zijn berucht om hun vele puntenverschillen en elk jaar staat er weer een stuk in betreffende bladen waarom er zoveel verschil tussen de juryleden ontstaat.

Je bent dus echt niet de enige die last van dit fenomeen heeft

Lotje85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 12:21

Ik vind het er echt super uitzien! Ze blijft heel de tijd lekker op het achterbeen en ze wijkt echt super. Eigenlijk kan ik niets bedenken behalve indd wat ze zelf zegt: bij hals strekken zou ze nog meer kunnen zakken. Nou ja als dat het enige is, mag je indd super tevreden zijn. En ja die jury hè, daar zou ik maar niet teveel meer over nadenken en het naast je neerleggen. Het is diep triest af en toe en toch kun je er als ruiter helemaal niets aan doen.

speedcare

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 13:09

Prachtig paard zeg!

Tivara

Re: Monchique @ NK Wanroij L2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 15:12

Ziet er toch wel goed uit Kate
Vind zeker met de laatste foto's vergeleke dat je al wel weer vooruitgang ziet..
Succes ermee !

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 15:32

het ziet er heel erg mooi uit. Ik vind het heel knap dat je zo kan rijden. Jammer van dat punten verschil
En wees trots op wat je hebt, zoals al meer mensen hebben gezegd je bent wel zuid-hollands Kampioen.

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 16:00

Zonde van je punten,maar het ziet er echt super uit! Heel mooi!
X

NathalietjeB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 16:08

hey kate ...je paardje ziet er weer top uit.......jammer van die paar punten verschil;)
ag joh gewoon weer lekker verder kachelen ik vind haar geweldig lopen

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 16:09

zulke jury's moeten ze verbieden
ik snap nooit hoe er zulke enorme verschillen kunnen optreden
aan de foto's te zien heb ik gewoon zoiets van
he, loopt lekker, mooi in de aanleuning en super op de achterhand

ik weet nie tof hij spectaculair genoeg liep natuurlijk om bovenaan ergens te eindigen
maar jeetje, 156 punten, veel L ruiters lopen te kwijlen als ze een paard zo super in de aanleuning zien lopen..

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 16:15

Wow! Wat veel reacties! Iedereen heel erg bedankt

xjessx schreef:
probeer alleen wat meer recht op te gaan zitten.
En bij die rechtergalop.. dat moet linkergalop zijn hihi

Perfectionist hoe vond je je bad trouwens vanmiddag

Perla schreef:
Maar was je nou al M1 gestart dan? omdat ik in je onderschrift lees M1 + 5 en dit was L2

Ik was inderdaad al M1 gestart, je mag promoveren tussen de provinciale en de nationale kampioenschappen, en aangezien ik aan 21 punten zat en ik een brief kreeg van het KNHS heb ik dat ook maar gedaan

VValar schreef:
Wanneer ga je M starten?

Ben ik al ik heb nu 3 keer gestart en 5 punten, dus het gaat best goed

Tyrza schreef:
Het lijkt echter veel puntenverschi, 17 punten. Maar als 1 jury per onderdeel een puntje minder geeft dan de andere, dan zit je er zo aan.

weet ik, maar voor de middendraf een 5 tegenover een 7 zetten, dat is wel raar. 5 is onvoldoende, een 7 is goed, ik reed H-X-F, dus alle 2 de jury’s hadden een goed beeld op de middendraf. Dat vond ik dus nogal raar en dat was op meer onderdelen zo.

Maar nog even voor de duidelijkheid, Monchique is niet van mij hoor van Heidie (Monchique op bokt)

Groetjes Kate

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 16:16

Fijn he jurysport Maarja 11e is idd nog helemaal niet zo slecht! Ze loopt lekker op de foto's!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 17:10

Puntenverschillen hou je toch, maar ik kan best begrijpen dat je er nu wel even van baalt.
Maar ach, het is sowieso toch al super dat je regiokampioen bent geworden en dat je in Wanroy hebt mogen rijden?
Ik ben er 2 jaar geleden ook geweest en ik vond het hartstikke leuk om eens mee te maken.

Michelle85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 17:20

Ach joh Kate 17 punten is nog niets! Ik had 33 punten verschil!! En dat kostte mij de deelname voor de kur Maar ja niets aan te doen he.
Dat vrouwtje dat 6e werd in het L2 met een zwarte Osmium had vorige week 191 punten ofzo !! En verder viel het mij wel op dat de winnaars in het L2 allemaal jonge paarden waren ??

Volgens mij was jij al vroeg aan het inrijden of niet?? Want ik had Pasteur s morgens van half 8 tot half 9 gereden, en toen dacht ik is dat nou Monchique?? Maar ja ik wist het niet zeker dus zeg je dan maar niets he Maar ja ik begrijp hoe je voelt, maar voor mij is nog een beetje zuurder want ik stond 4e 7e en 25e ! Dus 2 van de 3 juryleden zagen mij wel zitten, maar jury H niet Foutje bedankt

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 17:26

Kathleen_vW schreef:
weet ik, maar voor de middendraf een 5 tegenover een 7 zetten, dat is wel raar. 5 is onvoldoende, een 7 is goed, ik reed H-X-F, dus alle 2 de jury’s hadden een goed beeld op de middendraf. Dat vond ik dus nogal raar en dat was op meer onderdelen zo.

een 5 is VOLDOENDE aldus het proevenboekje(daar zijn hier op bokt ook 100 topics over dat dat eigenlijk niet kan kloppen, want met allemaal 5-en heb je bijna verlies in de nieuwe proeven) en veel juryleden gaan op het NK er ook echt vanuit dat een 5 voldoende is.. dus zo raar is dat verschil nog niet...
Maar wel zonde, vindt het er steeds beter uitzien en ik blijf het een heel leuk paard vinden(iig op de foto's, in het echt weet ik het nog steeds niet )

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 17:29

Ziet er echt goed uit en echt nette aanleuning!!
Toch super 11e van NL?!

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 18:01

Michelle85 schreef:
Ach joh Kate 17 punten is nog niets! Ik had 33 punten verschil!! En dat kostte mij de deelname voor de kur Maar ja niets aan te doen he.
Dat vrouwtje dat 6e werd in het L2 met een zwarte Osmium had vorige week 191 punten ofzo !! En verder viel het mij wel op dat de winnaars in het L2 allemaal jonge paarden waren ??

Volgens mij was jij al vroeg aan het inrijden of niet?? Want ik had Pasteur s morgens van half 8 tot half 9 gereden, en toen dacht ik is dat nou Monchique?? Maar ja ik wist het niet zeker dus zeg je dan maar niets he Maar ja ik begrijp hoe je voelt, maar voor mij is nog een beetje zuurder want ik stond 4e 7e en 25e ! Dus 2 van de 3 juryleden zagen mij wel zitten, maar jury H niet Foutje bedankt

Dat was ik inderdaad Ik zat er al vroeg op, ja.

Maar inderdaad vervelend, 33 punten T slaat af en toe echt nergens op. Dat van die jonge paarden viel me trouwens ook op

missmiekie schreef:
Kathleen_vW schreef:

een 5 is VOLDOENDE aldus het proevenboekje(daar zijn hier op bokt ook 100 topics over dat dat eigenlijk niet kan kloppen, want met allemaal 5-en heb je bijna verlies in de nieuwe proeven) en veel juryleden gaan op het NK er ook echt vanuit dat een 5 voldoende is.. dus zo raar is dat verschil nog niet...
Maar wel zonde, vindt het er steeds beter uitzien en ik blijf het een heel leuk paard vinden(iig op de foto's, in het echt weet ik het nog steeds niet )

Toch, 2 punten op 1 onderdeel vind ik veel

verder iedereen bedankt

marloe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 18:18

Jammer van de jury. Had ik ook met mijn vorige pony op de brabantse.. (Nog wel 3e geworden toen. )

Maar het ziet er echt heel netjes uit! Toch gefeliciteerd, 11e van Nederland is keigoed!

In die bak heb ik altijd springles. Donderdag nog. Gelukkig dat ze er hekjes in hebben gezet, donderdag bleef een meisje met haar pony achter zo'n bloembak hangen.. Ze viel eraf en kwam onder de pony terecht. Nog wel goed afgelopen gelukkig.

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 18:31

Ziet er netjes uit Kate! En idd het is gewoon balen met zulke verschillen, maar dat hou je altijd. Op zich is het beter dat er 2 juryleden zitten, maar het is altijd stof voor discussie.

De ene keer heb je mazzel de andere keer niet (als nu alleen de C jury er had gezeten had je lager geeindigd, zo kun je het ook zien?? hihi)

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 19:16

das waar Michel bedankt verder

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:24

Hey ik heb je gezien bij t losrijden! Je viel me toen meteen op, vond jullie een leuke combi! Jammer van de puntverschillen! Vond trouwens dat er veel slechte combies meededen! Soms dacht ik echt: hoe zijn die hier gekomen zeg!

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 19:45

oh wat grappig dat je me gezien hebt, wat is het toch een kleine wereld

Michelle85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:52

Dan was jij het dus wel Kate. Stom is dat he, als je dan zoiets hebt van: 'Is zij het nou wel of niet ?'. Zoiets had ik, maar ja ik ben niet super snel in de ochtend. Dus dat ik in de vrachtwagen terug naar de logeerstal zat, dacht ik pas van oh ja die moest ook ! Lekker snel weer haha. Maar ja Kate 11e is met al dat jury-gedonder geen verkeerde plaats!

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 20:32

Goed gereden hoor meis! Het blijft rot he juryverschillen, op naar de volgende wedstrijd, en het M2.
Je zadel heeft weer een wereldreis achter de rug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 20:36

Nk eigen kunnen we wel zeggen onderhand met al die punten verschillen!
Helaas dat het wat tegen viel maar je bent er toch maar mooi even geweest!
Dat is al een prestatie op zich.

Foto´s geven een fijn beeld!
En gefeliciteerd met je 11e plek!

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 20:42

Haha, ik had jou niet herkent Michelle
Thanks iedereen

Michelle85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 21:25

Ik had maar een rondje uitgestapt in de Reebok en jij was druk in de weer met losrijden enz. Dus ja dan zie ik ook niemand