Schimmel @ springwork!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 23:01

LuckyRemi schreef:
Heb het net even opgemeten ..
En ik kwam volgens mij op 1 meter en 2cm

Esperanca; je hebt gelijk, sorry..ik zie het nu pas, bedankt! ik ga er aan werken

Haha, sorry, ik ben een drammerd hoor.

miss_jumpy schreef:
Hier ben ik het niet mee eens, je moet niet in het zadel blijven zitten boven de sprong, dan belemmer je nog veel meer.

Maar hoe meer je naar voren hangt, hoe meer je gewicht op de voorhand brengt, hoe meer je de pony belemmerd?
En als je in het zadel blijft zitten [mag wel íéts uit het zadel, maar niet ver] dan knal je ook niet zo hard terug.

Marietje1990

Re: Schimmel @ springwork!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 18:04

Heey Anniek ,

Heb het topic gevonden, vind het er leuk uitzien hoor, doe het je echt niet na .

Je teugels mogen misschien wel wat strakker, maar je moet Lucky natuurlijk wel je pony de ruimte geven. Ik vind ook dat je wel uit het zadel moet komen met springen hoor, leun desnoods niet zo ver naar voren. Het lijkt mij dat als je niet gaat staan, dat je dan Lucky ze rug belemmerd.

Ga zo door!!

moonprayer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 18:11

he, ik woon in de buurt van steenwijk in wolvega,
en mijn horseje staat in noordwolde

Miiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 18:34

mij werd altijd verteld doe net als er een vogeltje onder je kont zit je mag niet te diep in je zadel zitten dan gaat hij door maar ook niet te ver er uit want dan vliegt hij er uit klinkt misschien wel een beetje raar maar het werkt wel

MJ_

Re: Schimmel @ springwork!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:41

ja, tever naar voren is ook niet goed, maar toch zie ik dan liever dan iemand die helemaal in het zadel hangt! Maar een beetje uit het zadel is het best!

Ik vind het wel een leuk verhaal van dat vogeltje

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:50

heey

Ik zie net dat ik jou ken heb vroeger bij je gegymt

Kom je ook naar de Bokt meeting in Havelte