yp45gx schreef:Heey allemaal,
wat kunnen jullie zeuren zeg over die sporen. Ik ben dat meisje die, gevoelloos voor kou![]()
, in een t-shirt op amber rijd.
Stascha is een moeilijke haflinger, die heel slecht op je benen gereageert. Hij heeft vaak kleine kinderen op zijn rug die niet eens met de voeten onder het zadel vandaan komen.
Wil je stascha echt een keer aanpakken, dan lukt je dat niet zonder sporen, zeker niet om hem bijvoorbeeld door de hoeken te rijden, of om stelling te ragen in draf / galop. Stascha bokt o.a. veel omdat je dan je buitenbeen naar achteren hebt, daar heeft hij een grote hekel aan.![]()
Foto's zeggen ook niet alles. Stascha_kim heeft vandaag best redelijk gereden vandaag. De paarden waren idd erg druk vandaag, bijna niet te houden en ze wilden allemaal appies kijken..
Waag het om iets over de les of de lesgeefster te zeggen, want daar is niets mis mee. Jullie willen denk ik ook meteen naar je paard toe of zelfs rijden als je bijvoorbeeld een gebroken/ gekneust been hebt. (Ik altans wel...)
Geen gezeur over sporen meer, want dat weten we nu wel...![]()
Groetjes . . . . . (tja, hoe heet ik ook alweer..)
Erica
, in een t-shirt op amber rijd.
)

Ik ben weer wakker hoor (beetje laat maja)
), maar ik vind het heel erg jammer dat je dat je voor dat spoorgebruik de smoes 'slecht voor het been zijn' gebruikt. Dat word namelijk alleen maar erger naar mate je steeds harder gaat prikken.