Daarbij moet je niet vergeten dat als je iets plaatst op bokt de meeste reacties komen van recreatieve of B-ruiters, valt dus allemaal wel mee, laat hun zich eerst maar eens bewijzen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

horseNL00 schreef:Naar mijn mening zwiept jouw paard niet voor niks (rugproblemen?). Heb je hem al eens een keer laten zien bij een VA of zo? Misschien dat ie dan nog wel makkelijker gaat lopen! Het is maar een tip hoor.
. Geen goedgekozen/goedgetimede foto's. Nee, we krijgen alles te zien.
? Je lijkt me goed te weten waar je mee bezig bent. Je bent je bewust van je eigen zwakke punten én die van je paard, en je werkt hieraan. Doe zo voort
!

tassie schreef:arm paard.. sorry ziet er echt zielig uit met die sporen... als die zo tegen de been is moet je vooral de hele tijd je sporen erin douwen.. en dat met die staart is gewoon protest... en trouwens iets stiller, en heel stuk stiller (met je benen)
BailyKarlos schreef:Leuk paard!
Er is al genoeg gezegd over je benen.
Je moet je handen ook stiller proberen te houden (die gaan mee omhoog en naar beneden bij het licht rijden).
Nou oefenen en dan komt t vast goed in de M2. Suc-6!

Blij dat de TS ook haar goede punten ziet, en niet alleen de foute punten zoals somige mensen hier.
Ik vind dat je paardje mooi constant in aanleuning loopt, en verder is het leuk om te zien/lezen hoe erg je ermee bezig bent