Par met trucendoos @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Re: Par met trucendoos @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 11:09

Hahahahaha Loontje

Tozalin ik was ook erg tevreden met het resultaat

Tatort kan wel kloppen, Par ging afentoe van het ene uiterste in het andere, dus hoofd omhoog en racen en als ze dan de hoek om was (wind weg) was het floep hoofd naar beneden en lekker lopen.
Anita haar houding is altijd een soort van dat wil ik ook punt geweest, maar het ging nu zo schommelend dat ze zelf ook al aangaf niet zo netjes meer te zitten als op haar eigen vaste paard.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 16:28

Sily schreef:
Anita haar houding is altijd een soort van dat wil ik ook punt geweest, maar het ging nu zo schommelend dat ze zelf ook al aangaf niet zo netjes meer te zitten als op haar eigen vaste paard.

En we zijn weer hard aan het werk. Daarom is het goed om wat vaker op andere paarden te rijden. Laatste jaar heb ik bijna alleen maar op mijn eigen bijrijdpaard gereden en dan merk je dat je toch een soort van vastgeroest raakt. Soms moet je weer even wakker geschud worden. En ik heb inderdaad wel eens netter op Par gezeten.

NickNameWS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 00:04

Leuke foto's Joh! Toch even een verschil met Hannes zeg, leuke halflinger hoor!

Tja, Wiarus met zijn Hanekam merkt maar weinig van die wind he

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 00:05

NickNameWS schreef:

Hey ben jij de eigenaar van Hannes of iemand op stal?

Ben nieuwsgierig naar zijn trucendoos, volgens Anita is die ook zeer uitgebreid en zijn ze ergens along the way zijn gebruiksaanwijzing verloren

NickNameWS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 00:39

Sily schreef:
NickNameWS schreef:

Hey ben jij de eigenaar van Hannes of iemand op stal?

Ben nieuwsgierig naar zijn trucendoos, volgens Anita is die ook zeer uitgebreid en zijn ze ergens along the way zijn gebruiksaanwijzing verloren

Hannes is een verhaal apart

Paard is niet van mij gelukkig. Beest is naar mijn idee vals, maar is met een strakke hand zeker wel aan te pakken. En ook wel een leuk paard van te maken uiteindelijk. Maar goed, de eigenaresse durft er zelf niet mer op, omdat ze een paar bijrijders heeft gezocht in het verleden, en waren allemaal bang voor, vanwege het bokken ed. Paard is echt gek geweest!

Eigenlijk is het zielig, baasje wil hem niet kwijt vanwege de band die ze heeft, maar ze durft er ook niet meer op te rijden.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 00:43

Had al wat verhalen van Anita gehoord, geloof dat ze me eens een keer wou koppelen aan Hannes maar zijn er verder niet meer op doorgegaan.

Dingen als aanvallen tijdens het longeren en onder het hek doorrennen tijdens het rijden daarbij de ruiter hangend aan het hek achterlatend geloof ik he?

Klinkt als een schatje

Heb hem een paar keer gezien en ben het wel met je eens...zou best wel wat van te maken zijn als hij even op zijn plek gezet zal worden.

NickNameWS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 00:44

Sily schreef:
Had al wat verhalen van Anita gehoord, geloof dat ze me eens een keer wou koppelen aan Hannes maar zijn er verder niet meer op doorgegaan.

Dingen als aanvallen tijdens het longeren en onder het hek doorrennen tijdens het rijden daarbij de ruiter hangend aan het hek achterlatend geloof ik he?

Klinkt als een schatje

Heb hem een paar keer gezien en ben het wel met je eens...zou best wel wat van te maken zijn als hij even op zijn plek gezet zal worden.

Dat zijn een paar van zijn escapades ja

Ik heb ook al een keer bijna een mooie achterhoefafdruk op mijn voorhoofd gehad, scheelde weinig :X

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 00:46

Oeioei neem aan dat die toen ruzie met je had.

Anita was wel een mooie, we zetten de paarden buiten, ik heb een haflinger dus ik pak de haflinger (jaja gewoontje) hardstikke geinig, begint wat te etteren, dus ik van hey doe eff normaal wil je, nou ok, doen we, lopen verder, paard los, niets aan de hand.

Zit ze achteraf te vertellen dat hiuj schopt met het land inrennen (niet zeggen voordat ik met hem het land in loop, neeeeeee ) en dat die vals is en als die op zijn kop krijgt aanvalt.

En dan maar zeggen dat ze me een aardige meid vind, geloof er niets van.

NickNameWS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 09:12

Sily schreef:
Oeioei neem aan dat die toen ruzie met je had.

Anita was wel een mooie, we zetten de paarden buiten, ik heb een haflinger dus ik pak de haflinger (jaja gewoontje) hardstikke geinig, begint wat te etteren, dus ik van hey doe eff normaal wil je, nou ok, doen we, lopen verder, paard los, niets aan de hand.

Zit ze achteraf te vertellen dat hiuj schopt met het land inrennen (niet zeggen voordat ik met hem het land in loop, neeeeeee ) en dat die vals is en als die op zijn kop krijgt aanvalt.

En dan maar zeggen dat ze me een aardige meid vind, geloof er niets van.

Hij was ontsnapt tijdens het buiten zetten, dus ik ga hem terughalen, en de eerste 100 meter loopt ie braaf mee, en ineens heeft ie door dat ie terug moet, draait zich om, trapt naar me met zijn achterbenen, en rent er vandoor

Laten we zeggen dat ie een aparte gebruiksaanwijzing heeft

spokie79

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 11:32

Haha, die Hannes. Al moet ik zeggen dat hij de laatste tijd wel lief is. Ik geef hem nu af ent oe wat aandacht (positieve) en dat scheelt echt een hele hoop. Ik heb al een poosje geen achterhoeven meer gezien en hij loopt heel braaf mee naar het land. Zou ik toch nog ervaring krijgen met haflingers .

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 11:34

mooie haf zeg!

Ik_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 13:56

Mooie haflinger zeg!

Het lijkt alleen dat je zadel van achteren erg kleppert.....

spokie79

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 14:00

Lijkt maar alsof het kleppert. Het dekje zit erg in de zadelkamer getrokken, darom lijkt het zo. En op de foto's dat het zadel lijkt te klepperen zit ik net, dus kan het zadel volgens mij niet eens omhoog komen, of het moet eene rg sterk zadel zijn.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 21:02

LindeCaspar schreef:
Mooie haflinger zeg!

Het lijkt alleen dat je zadel van achteren erg kleppert.....

Eerder in dit topic heb ik dit al uitgelegd, dit dekje ligt niet helemaal plat op Par haar rug maar staat iets omhoog aan de achterkant, zodat het lijkt alsof het zadel omhoog komt, maar die sluit netjes aan.
Zadel is nagekeken en ligt goed.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 21:06

ziet er leuk uit, maar wat een wind

dan zou ik ook wegrennen ja hahaha

leuk beesie en Anita? die erop zit rijd netjes!!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 21:06

Hahahaha ja maar zij deed het andersom, ze rende de wind in en als de wind mee zat ging ze stilstaan

Anita kan erg netjes rijden.

xSemmiex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 15:07

Echt leuke foto's
Met dat wint in der manen is leuk