Dagie schreef:MOoi paard hoor lekker achterbeen jammer alleen dat jij zo broerde houding heb..
Van positieve feedback zeker nog nooit gehoord? omg... jij komt er wel in het dagelijks leven
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dagie schreef:MOoi paard hoor lekker achterbeen jammer alleen dat jij zo broerde houding heb..

Als het dier straks wat langer onder het zadel is zal ze vanzelf wel meer gaan zitten.

Maastricht17 schreef:Maar ik vind het paard hier uitzien alsof hij los is in de bak ipv dat er iemand opzit. Daarom spreekt zijn beweging me hier juist weer niet aan. Het ziet er heel rennerig uit.
ik heb die bak gezien dat is egt geen pretje om in te rijden vooral niet met zo'n jong paard wat een tijdje niks gedaan heeft en erg fris is ik vind het er best goed uit zien ik vind alleen haar handen iets teveel terugwerkend

!! 

Chiqa schreef:Hoi Kimmy; over je houding }> het lijtk net of je in een
stoelzit zit, je mag je beugels wel wat langer maken,
daardoor kan je meer naar voren gaan zitten, meer op je kruis
ipv op je kont; zo kon je dieper in het zadel te zitten.
Dan kan je je paard beter aanvoelen, heb je meer contact.
ze zit op een veelzijdigheidszadel, dan kan je wel als anky gaan zitten maar daar is het niet op gemaakt. Bovendien moest ze attent blijven omdat het paard fris was en dan is een anky-houding ook niet erg praktisch.

bedankt !! 

!!
hihi
vind het er niet verkeerd uit zien hoor, zeker niet voor een 3e keer, en nog is met een jong paard! toppie:D Chiqa schreef:Hoi Kimmy; over je houding }> het lijtk net of je in een stoelzit
zit, je mag je beugels wel wat langer maken,
daardoor kan je meer naar voren gaan zitten, meer op je kruis
ipv op je kont; zo kon je dieper in het zadel te zitten.
Dan kan je je paard beter aanvoelen, heb je meer contact.

....... daarnaast heb ik nu voor het eerst een eigen paard en om dan aan een jong paard te beginnen, dat is misschien niet zo slim. Alhoewel Djamiro ook echt niet de makkelijkste is haha! 
Kimmie_girl schreef:hij is te koop hoor